Waoo driftsinformation

På denne side finder du generel information omkring Waoo's services. Hvis du oplever en fejl, som ikke er beskrevet her på siden, vil vi bede dig melde fejlen hos dit lokale fibernetselskab, så vi i samarbejde med din lokale support kan få undersøgt problemet.

Du kan orientere dig om driften i dit lokale fibernet under her.

Waoo øvrige fejl

 

Waoo arbejder på at løse følgende fejl:

TV-boks: Airties 7210

Problem: Der bliver sort skærm ved valg af NETFLIX app.

Afhjælpning af problem:

  • Work-a-round: Problemet kan fjernes ved en genstart af TV boks.
  • Omfang: Fejlen er spordisk
  • Status: Waoo og boks- leverandør arbejder på at løse problemet, men vi forventer desværre ingen løsning før ultimo Q1

TV-boks: Airties 7310

Problem:

  • Billede forstyrrelse (hak/pixelering) ved afspilning af indhold på harddisk
  • Langsom TV-Portal ved brug af harddisk
  • Billede forstyrrelse (frys/ pixelering) ved TV kanal skift når harddisk er i brug.
  • Der bliver sort skærm ved valg af NETFLIX app. 

Afhjælpning af problem:

  • Work-a-round: Symptomerne kan fjernes ved en genstart af TV boks.
  • Omfang:Ffejlen er spordisk
  • Status: Waoo og boks- leverandør arbejder på at løse problemet, men vi forventer desværre ingen løsning før ultimo Q1

TV-boks: Airties 7410

Problem:

  • Efter acticv-standby (1,5 døgn eller mere) kan boksen virker meget sløv eller direkte manglende portal funktion. (optræder sporadisk)
  • Ved brug af NETFLIX bliver der sort skærm/manglende lyd ca. 2 minutter før serie/film afsluttes, og der kommer ingen fejl ID op på skærmen (optræder sporadisk) 

Afhjælpning af problem:

  • Work-a-round: Symptomerne kan fjernes ved en genstart af TV boks., der er dog ingen work-around for NETFLIX problemet.
  • Omfang: Fejlen er spordisk.
  • Status: Waoo og boks- leverandør forventer at have løst problemet ultimo februar.

Problem:

  • Ved afspilning af udsendelse fra 48 timeres arkiv på tv kanal 4HD aktievers tekst-TV (optræder konstant)

Afhjælpning af problem:

  • Work-a-round: Ingen.
  • Omfang: Fejlen er konstant
  • Status: Waoo og boks- leverandør forventer at have løst problemet ultimo februar.