Waoo driftsinformation

På denne side finder du generel information omkring Waoo's services. Hvis du oplever en fejl, som ikke er beskrevet her på siden, vil vi bede dig melde fejlen hos dit lokale fibernetselskab, så vi i samarbejde med din lokale support kan få undersøgt problemet.

Du kan orientere dig om driften i dit lokale fibernet under her.

Waoo øvrige fejl

Kendt problem: TV-Portal kan være meget langsom under optagelse og optagelser kan pixelere.

Problemsymptom: Problemet viser sig på følgende måde:

- Under en optagelse på harddisk og hvor man bruger TV-Portal,  reagerer TV-boksen meget langsomt på den funktionalitet man bruger. eks. brug af menu, brug af EPG ( program guide) osv. og der kan opleves at billedet fryser kortvarig 1 til 2 sek.
- Ved afspilning af det optagede indhold er der forstyrrelse på billede og lyd.

Fejlen er sporadisk.

Berørt(e) tjeneste(r): TV med boks
Berørt hardware: Airties 7310 TV-boks med harddisk.
Berørt(e) forsyningsområde(r): alle

Work-a-round: Problemet kan midlertidig fjernes ved genstart af TV-boksen.

Status på problemet: 23/11:
Kære kunde
Waoo har ved opdatering af software til Airties boksen af typen 7310  d. 6/9 delvist løst problemet.

Waoo er klar over at problemet stadig kan opstå, men ikke i så hyppig og kraftig grad som før og der fejlrettes fortsat på at fjerne problemet helt.
Problemet forventes opdateret/løst: 16-12-2016

Kendt problem: Waoo Web TV-afvikling på Safari browser på Mac.

Problemsymptom: Man kan ikke anvende safaribrowsere på Mac til at se Waoo TV

- På grund af en ændring i den seneste Safaribrowser, er det ikke pt muligt at anvende disse til at se Waoo TV.

Der arbejdes på en løsning, men vi har ikke en tidshorisont på denne.

Bemærk, man kan godt se Waoo TV på en iPad, det er specifikt på MAC computere fejlen opstår.

Work-a-round: Man kan anvende Firefox browseren på MAC til at se indholdet.