Kundeservice

Dit abonnement

Har du spørgsmål til dit abonnement kan du finde svar på de hyppigst stillede spørgsmål her på denne sidde.

Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål er du velkommen til at kontakte kundeservice hos dit lokale fiberselskab

Kan jeg få en anden TV boks end den, som følger mit abonnement på Waoo TV?
Ved oprettelsen er det muligt at opgradere din standard TV-boks til en TV-boks med harddisk. Vælger du dette, erstatter TV-boksen med harddisk den standard TV-boks, der medfølger TV-pakken.

Kan jeg tage min købte TV-boks med ved flytning fra et energiselskab til et andet?
Ja. Kontakt energiselskabet der hvor du er flyttet hen, og de vil kunne hjælpe dig med at aktivere TV-boksen.

Hvor lang opsigelsesfrist har jeg?
Abonnementsaftalen er uopsigelig i de første 6 måneder fra abonnementsaftalens ikrafttræden, med mindre andet er aftalt ved aftalens indgåelse. Du kan til enhver tid opsige abonnementsaftalen med en måneds varsel, dog tidligst med virkning fra ophøret af bindingsperioden.

Skal jeg både købe TV, internet og telefoni?
Nej, du behøver ikke købe alle tre produkter. Men abonnement på TV eller telefoni forudsætter abonnement på internet.

Hvornår får jeg fibernet i min bolig?
Kontakt dit lokale energiselskab for at finde ud af, hvornår fibernettet kommer forbi din dør.

Hvordan ændrer jeg mit abonnement?
Du skal kontakte dit lokale energiselskab.

Hvor ofte modtager jeg en regning?
Dit lokale energiselskab udsender regningen til dig. Du vil på din første regning blive faktureret bagud fra den dato, dine produkter hos Waoo! blev aktiveret og desuden forud for næstkommende kvartal. Herefter vil du blive faktureret kvartalsvis forud for dine produkter. Andre vilkår vedr. betaling kan dog forekomme. Se venligst vilkår hos dit lokale energiselskab.

Hvordan uploader jeg min fuldmagt ?
Du skal kontakte dit Energi selskab angående fuldmagt.

Hvad gør jeg med de abonnementer, jeg har i dag?
Du skal selv opsige dine abonnementer hos din nuværende udbyder og meddele dit lokale energiselskab, hvornår du ønsker dine produkter aktiveret. Har du valgt at flytte dit nuværende telefonnummer, sørger dit lokale energiselskab for overflytningen. Du skal derfor ikke opsige dit telefonabonnement. Dog skal du selv sørge for at opsige eventuelle tillægstjenester som Duet, ISDN og lignende.

Kan jeg få betalt mit fiberbredbånd og telefoni af min arbejdsgiver?
Ja. Du skal blot klikke Her, udfylde og returnere denne blanket til dit energi selskab

Hvornår kan jeg bestille?
Du kan bestille Fiberbredbånd, TV og telefoni, når du i vores bestillingsmodul får at vide, at du har eller snart får fibernet fra dit energiselskab. Hvis din adresse ikke kan findes, skal du ringe til dit lokale energiselskab for at finde ud af, hvornår fibernettet kommer forbi din dør.

Hvilken Waoo! produkter kan jeg få på TDC fibernet?
Vi kan på nuværende tidspunkt tilbyde dig Waoo Fiberbredbånd og telefoni.

Jeg skal flytte – hvordan skal jeg forholde mig?
Flytter du indenfor dit energiselskabsområde, skal du kontakte dit energiselskab for at finde ud af, om der er installeret eller kan installeres fibernet på din nye bopæl. Er det tilfældet skal du bestille flytning hos dit energiselskab hurtigst muligt. Er der ikke fibernet og kan det ikke installeres på din nye adresse, skal du opsige såvel din fibernetforbindelse hos dit lokale energiselskab samt dine abonnementer. Se om du kan få fiber på din nye adresse her: http://www.waoo.dk/bestil

Kan flere dele samme abonnement?
Nej. Du kan kun bruge fibernettet i den husstand, abonnementet er oprettet til.

Hvor finder jeg vejledninger og vilkår for mine Waoo produkter?
Dem finder du på vores website - Klik her

Hvis jeg køber ét produkt ad gangen, skal jeg så betale oprettelsesgebyr hver gang?
Du betaler aldrig for oprettelse af Waoo Telefoni eller TV, såfremt du allerede abonnerer på fiberbredbånd fra Waoo. Bemærk at du som kunde i TDC fibernet område ikke kan vælge et TV produkt.

Hvilke gebyrer har Waoo?
Du kan finde den samlede liste med gebyrer for Waoo her.