Waoo! Driftsinformation

For driftsinformation hos dit lokale energiselskab se under "Find dit energiselskab" i bunden af siden

Waoo! Driftsinformation

Der er ingen driftmeddelelser i øjeblikket.


Waoo! Planlagt arbejde

  • Servicearbejde i perioden: Onsdag 2/9 kl 10:00 til 14:00
    Emne: Waoo! udfører servicearbejde.
    Berørte forsynings område: Alle forsynings områder.
    Berørte tjenester: IPTV
    Tjeneste forstyrrelse: Kunder kan opleve følgende forstyrrelse i det udmeldte tidspunkt.
    < 5 min.forstyrrelse af login til TV2 Play.




Waoo! øvrige fejl

Sat.1 HD

Kanalen SAT.1 HD viser SD udgaven på IPTV og på KabelTV

 

Airties TV-boks kan fejle i opstart efter stand-by

Problemsymptom: TV boks kan ved opstart efter en standby periode gå i en tilstand hvor opstart af TV boks stopper med at vise en hvid skærm med tekst ”cut not locate remote server”. Fejlen er sporadisk.
Berørt(e) tjeneste(r): TV med boks.
Berørt hardware: Problemet er gældende for IPTV bokse af typen Airties 7210 eller Airties 7310 (type nummer kan ses på label i bunden af boksen)
Berørt(e) forsyningsområde(r): Alle
Work-a-round: TV-boksen kan bringes ud af fejl situationen ved at genstarte den, dvs. strøm skal afbrydes til boksen.
Vi arbejder fortsat på sagen sammen med vores leverandør

 

TV-Portal kan være meget langsom under optagelse og optagelser kan pixelere

Problemsymptom: Problemet viser sig på følgende måde:
- Under en optagelse på harddisk og hvor man bruger TV-Portal. Reagere TV-boksen meget langsom på den funktionalitet man bruger eks. brug af menu, brug af EPG ( program guide) osv. og der kan opleves at billedet fryser kortvarig 1 til 2 sek.
- Ved afspilning af det optaget indhold er der forstyrrelse på billede og lyd.
Fejlen er sporadisk.

Berørt(e) tjeneste(r): TV med boks
Berørt hardware: Airties 7130, Airties 7310 begge TV-boks med harddisk.
Berørt(e) forsyningsområde(r): alle
Work-a-round: Problemet kan midlertidig fjernes ved genstart af TV-boksen.
Vi arbejder fortsat på sagen sammen med vores leverandør

Sortskærm på Netflix fra Airties TV boks på nogle TV modeller

Problemsymptom: Når Netflix startes op fra Airties tvboks kommer der sortskærm på TV der er forbundet med HDMI kabel.
Waoo har modtaget fejlmeldinger fra kunder med 3 forskellinge mærker og modeller TV
Philips model 50PUS6809/12
Philips model 50PUS6909/12
Samsung UE-50HU6905

Berørt(e) tjeneste(r): TV med boks.
Berørt hardware: Problemet er gældende for IPTV bokse af typen Airties 7210 eller Airties 7310 (type nummer kan ses på label i bunden af boksen)
Berørt(e) forsyningsområde(r): Alle
Work-a-round: For kunder med dette problem anbefaler vi at der fejlmeldes til det lokale fiberselskab og bruger SCART kabel frem til fejlen er rettet.

Vi arbejder på sagen sammen med vores tv boks leverandør og Netflix