Waoo! Drift information

For drift information hos dit lokale energiselskab se under "Find dit lokale Energiselskab" i bunden af siden

WAOO Driftinformation

  • 2015-02-26 14:05:00 Fejl med manglende undertekster på Airties:

    Vi har fundet en fejl i TV Portalen til Airties der kan få undertekster til at mangle.
    Måden undertekster kan forsvinde på er når der vælges kanal fra TV Guiden.
    Hvis der vælges kanal fra kanalliste eller med +/- på fjernbetjeningen er der undertekster på programmet.
    Waoo er i gang med at identificere og rette fejlen med undertekster der forsvinder når kanal vælges fra TV Guiden.

    18/3-2015 opdatering:
    Waoo arbejder sammen med leverandør på at få løst problemet så hurtigt som muligt. Vi har ikke nogen løsning endnu.

    Vi beklage de gener det medfører vores kunder.

    16/4-2015 opdatering
    Fejlen er fundet. Vi forventer den rettelse der skal laves er klar om en uges tid.

WAOO Planlagtarbejde

  • 2015-04-13 15:31:03 Servicearbejde i perioden: BEMÆRK NYT TIDSPUNKT ! Onsdag 15/4 kl. 00:00 til 06:00 og Torsdag 16/4 kl. 00:00 til 06:00
    Emne: Waoo! udfører servicearbejde på TV uden boks tjenesten ( DVB-C/ Analog TV signal)
    Berørte forsynings område: Syd Fyns Elforsynings områpde
    Berørte tjenester: TV uden boks (DVB-C og Analog TV signal)
    Tjeneste forstyrrelse:
    Onsdag 15/4 kl. 00:00 til 06:00 TV uden boks (DVB-C og Analog TV signal) vil være afbrudt
    Torsdag 16/4 kl. 00:00 til 06:00 TV uden boks (DVB-C og Analog TV signal) vil være afbrudt
    Status: servicearbejder er udsat 24 timer så det starter Onsdag 15/4
    Waoo! beklager de gener, det medfører.
  • 2015-04-10 13:30:17 Servicearbejde i perioden: Mandag 20/4 kl 09:00 til 11:00
    Emne: Kanal leverandør udfører servicearbejde.
    Berørte forsynings område: Alle områder.
    Berørte tjenester: IPTV, DVB-C/Analog, Web-tv og Ipad TV
    Tjeneste forstyrrelse: Der forventes kortvarig frys 1 til 3 sek. på følgende TV kanaler :
    ? TV2 Zulu
    ? TV2 Zulu HD
    ? TV2 Fri SD
    ? TV2 Fri HD
    ? TV2 MidtVest HD
    ? TV2 Fyn HD
    ? TV2 Lorry HD
    ? TV2 Bornholm HD
    ? TV2 Nord HD
    ? TV2 Østjylland HD
    ? TV2 Syd HD
    ? TV2 Øst HD


    Waoo! beklager de gener, det kan medfører.
  • 2015-04-15 09:14:10 Servicearbejde i perioden: Onsdag 22/4 kl. 01:00 til 06:00
    Emne: NEF fonden udfører servicearbejde
    Berørte forsynings område: Kunder i NEF fonden forsynings område.
    Berørte tjenester: alle service vil være berørt TV, telefoni og Internet.
    Tjeneste forstyrrelse: Alle services TV, telefoni og internet vil være afbrudt i en stor del af det udmeldte tidspunkt.

    Waoo! beklager de gener, det medfører.
  • 2015-04-16 13:59:43 Servicearbejde i perioden: Fredag 17/4 kl 10:00 til 12:00
    Emne: Waoo! udfører servicearbejde.
    Berørte forsynings område: Alle
    Berørte tjenester: WEB-TV og IPAD-TV
    Tjeneste forstyrrelse: WEB-TV og IPAD-TV kanaler vil være afbrudt < 5 min. i den udmeldte periode.

    Waoo! beklager de gener, det medfører.
  • 2015-04-17 13:27:26 Servicearbejde i perioden: Mandag 20/4-2015 kl 10:00 og Onsdag 22/4 kl. 10
    Emne: Waoo! opdatere software på TV -bokse med Harddisk af typen Airties 7130 og 7310 grundet problem med fejl i optagelse.
    Berørte forsynings område: Mandag 20/4 for forsynings områder. Fibia, Verdo, Bredbånd Nord, Aura, Sydfyns Elforsyning, NEF-Fonden, Energi Fyn, TRE-FOR
    Onsdag 22/4 for forsynings område EnergiMidt.
    Berørte tjenester: TV med boks af typen Airties 7130 og 7310
    Tjeneste forstyrrelse: TV bokse vil annoncere en opgradering af boksen med efterfølgende genstart. Det er dog mulig at udskyde en opdatering op til 2gg. via pop-up menu på TV skærm.

    Waoo! beklager de gener, det medfører.

WAOO Driftsinformation

Kanalen SAT.1 HD viser SD udgaven på IPTV og på KabelTV


TV-Boks: Airties med harddisk

Waoo har konstateret at enkelte kunder kan opleve fejl på TV-Boksen af mærket Airties. Det er kun på modellerne med harddisk. 

Fejlen bevirker at nogle kunder kan opleve at menuen bliver langsom eller billedet / optagelser pixelere. 

Det kan afhjælpes ved at afbryde strømmen til TV-Boksen i 10 sekunder og tilslutte strøm igen så TV-Boksen starter op igen.

Waoo arbejder sammen med leverandøren på at få rettet fejlen hurtigst muligt.