Waoo! Drift information

For drift information hos dit lokale energiselskab se under "Find dit lokale Energiselskab" i bunden af siden

WAOO Driftinformation

  • 2015-02-24 10:17:00 Fejl på Radio kanaler:
    VLR Horsens og Horsens Classic
    Der er ingen lyd på kanalerne
  • 2015-02-26 14:05:00 Fejl med manglende undertekster på Airties:

    Vi har fundet en fejl i TV Portalen til Airties der kan få undertekster til at mangle.
    Måden undertekster kan forsvinde på er når der vælges kanal fra TV Guiden.
    Hvis der vælges kanal fra kanalliste eller med +/- på fjernbetjeningen er der undertekster på programmet.
    Waoo er i gang med at identificere og rette fejlen med undertekster der forsvinder når kanal vælges fra TV Guiden.

WAOO Planlagtarbejde

  • 2015-02-24 10:36:26 Servicearbejde i perioden: Onsdag 4/3 fra. kl 10:00 til 14:00

    Emne: Waoo! udfører servicearbejde på TV platform
    Berørte forsynings område: Energi Fyn og NEF Fonden
    Berørte tjenester: Analog TV signal (TV uden boks) DVB-C signal er ikke berørt (TV uden boks)
    Tjeneste forstyrrelse: Der vil opleves udfald af Analog TV kanaler <10 min varighed i servicearbejde perioden.

    Waoo! beklager de gener, det medfører.
  • 2015-02-27 12:25:06 Servicearbejde i perioden: Onsdag 4/3 kl. 10 til 13:00
    Emne: Waoo! udfører servicearbejde på internet hastighedsmåler
    http://www.waoo.dk/internet/hastighedsmaaler
    Berørte forsynings område: Alle
    Berørte tjenester: Internet hastigheds måler
    Tjeneste forstyrrelse: Hastigheds måler er ikke tilgængelig i den annoncerede periode

    Waoo! beklager de gener, det medfører.
  • 2015-03-03 15:39:14 11/3 kl 01:00-06:00
    Waoo udfører servicearbejde på KabelTV i Randers området. Der vi i tidsrummet 00:01-06:00 opleves flere små udfald i TV Signalet.

    Waoo beklager de gener det må medfører.

WAOO Driftsinformation

Kanalen SAT.1 HD viser SD udgaven på IPTV og på KabelTV


TV-Boks: Airties med harddisk

Waoo har konstateret at enkelte kunder kan opleve fejl på TV-Boksen af mærket Airties. Det er kun på modellerne med harddisk. 

Fejlen bevirker at nogle kunder kan opleve at menuen bliver langsom eller billedet / optagelser pixelere. 

Det kan afhjælpes ved at afbryde strømmen til TV-Boksen i 10 sekunder og tilslutte strøm igen så TV-Boksen starter op igen.

Waoo arbejder sammen med leverandøren på at få rettet fejlen hurtigst muligt.