Waoo driftsinformation

På denne side finder du generel information omkring Waoo's services. Hvis du oplever en fejl, som ikke er beskrevet her på siden, vil vi bede dig melde fejlen hos dit lokale fibernetselskab, så vi i samarbejde med din lokale support kan få undersøgt problemet.

Du kan orientere dig om driften i dit lokale fibernet under her.

Waoo øvrige fejl

 

Waoo arbejder på at løse følgende fejl:

 

Web TV Problem:

  • På enkelte kanaler kan lyd og billede komme ud af sync.
  • Pause-live i browser fejler.
  • Start-forfra stopper 10 min efter live udsendelse er slut.
  • I Chrome browser kan menu komme frem ved fuldskærm.

TV-boks: Airties 7310

Problem:

Ved afspilning/optagelse af optaget udsendelse kan afspilningen pixelere/hakke. TV boksen kan blive langsom ved brug af harddisken.

  • Work-a-round: Genstart af TV boks
  • Omfang:Fejlen er spordisk
  • Status: Waoo og boks- leverandør arbejder på problemet.

TV-boks: Airties 7410X

Problem:

  • I nogle tilfælde kan der fra opstart være sort TV billede men Waoo portal/menu, sluk/tænd afhjælper problemet
  • Status: Waoo og boks- leverandør arbejder på problemet.

TV portal / menu på TV-boks

Problem:

  • TV guide på TV boks - Tidslinien på IPTV TV guiden bliver ikke altid justeret, hvilket bevirker at den lodrette orange indikator nogle gange er udenfor det synlige område.
  • Når man kommer fra "Hør Radio" og ville se TV igen får man denne fejlbesked "Kanal spærret gennem forældrekontrol"
  • Status: Waoo forventer fejlen løst i slutningen af september

 

Tilmeld dig Waoo's nyhedsmail

* indicates required

Jeg vil gerne modtage nyhedsbreve via mail om f.eks. nye film i Waoo Bio fra Waoo eller et af energiselskaberne bag Waoo. Jeg har altid mulighed for efterfølgende at afmelde mig denne service.