Waoo driftsinformation

På denne side finder du generel information omkring Waoo's services. Hvis du oplever en fejl, som ikke er beskrevet her på siden, vil vi bede dig melde fejlen hos dit lokale fibernetselskab, så vi i samarbejde med din lokale support kan få undersøgt problemet.

Du kan orientere dig om driften i dit lokale fibernet under her.

Waoo øvrige fejl

 

Kære kunder

Vores WebTV-løsning er i dag holdt op med at fungere i Firefox, der er opdateret til version 52. Årsagen til det er, at FireFox har valgt at ophøre med at supportere vores ViewRight-plugin i den seneste version.

Du kan fortsætte med at bruge Waoo TV på følgende måder:

Hvis du anvender Windows, kan du:

  • Skifte til Internet Explorer-browseren (version 10 eller 11)

eller

 

Hvis du anvender Mac, kan du:

Med det nye plugin, kan du bruge Safari-browseren på Mac.

eller

Hvis du gerne vil anvende en anden browser:

I april lancerer vi en større opdatering til vores WebTV platform. Der vil du ikke længere skulle installere et plugin og det vil være muligt at tilgå Waoo WebTV via følgende browsere:

Windows

  • Internet Explorer
  • Edge
  • Firefox
  • Chrome

Mac

  • Firefox
  • Chrome

Vi beklager meget ulejligheden.

 

Waoo arbejder på at løse følgende fejl:

TV-boks: Airties 7210

Problem: Der bliver sort skærm ved valg af NETFLIX app.

Afhjælpning af problem:

  • Work-a-round: Problemet kan fjernes ved en genstart af TV boks.
  • Omfang: Fejlen er spordisk
  • Status: Waoo og boks- leverandør arbejder på at løse problemet, men vi forventer desværre ingen løsning før ultimo Q1

TV-boks: Airties 7310

Problem:

  • Billede forstyrrelse (hak/pixelering) ved afspilning af indhold på harddisk
  • Langsom TV-Portal ved brug af harddisk
  • Billede forstyrrelse (frys/ pixelering) ved TV kanal skift når harddisk er i brug.
  • Der bliver sort skærm ved valg af NETFLIX app. 

Afhjælpning af problem:

  • Work-a-round: Symptomerne kan fjernes ved en genstart af TV boks.
  • Omfang:Ffejlen er spordisk
  • Status: Waoo og boks- leverandør arbejder på at løse problemet, men vi forventer desværre ingen løsning før ultimo Q1

TV-boks: Airties 7410

Problem:

  • Efter acticv-standby (1,5 døgn eller mere) kan boksen virker meget sløv eller direkte manglende portal funktion. (optræder sporadisk)
  • Ved brug af NETFLIX bliver der sort skærm/manglende lyd ca. 2 minutter før serie/film afsluttes, og der kommer ingen fejl ID op på skærmen (optræder sporadisk) 

Afhjælpning af problem:

  • Work-a-round: Symptomerne kan fjernes ved en genstart af TV boks., der er dog ingen work-around for NETFLIX problemet.
  • Omfang: Fejlen er spordisk.
  • Status: Waoo og boks- leverandør forventer at have løst problemet ultimo Q1.