Waoo driftsinformation

På denne side finder du generel information omkring Waoo's services. Hvis du oplever en fejl, som ikke er beskrevet her på siden, vil vi bede dig melde fejlen hos dit lokale fibernetselskab, så vi i samarbejde med din lokale support kan få undersøgt problemet.

Du kan orientere dig om driften i dit lokale fibernet under her.

Waoo øvrige fejl

 

 

Waoo arbejder på at løse følgende fejl:

TV-boks: Airties 7210

Problem: Der bliver sort skærm ved valg af NETFLIX app.

Afhjælpning af problem: Waoo forventer denne fejl rettet 27/6.

  • Work-a-round: Problemet kan fjernes ved en genstart af TV boks.
  • Omfang: Fejlen er spordisk
  • Status: Waoo sender rettelse ud til TV boksen tirsdag d. 27/6.

TV-boks: Airties 7310

Problem:

  • Billede forstyrrelse (hak/pixelering) ved afspilning af indhold på harddisk
  • Langsom TV-Portal ved brug af harddisk
  • Billede forstyrrelse (frys/ pixelering) ved TV kanal skift når harddisk er i brug.
  • Der bliver sort skærm ved valg af NETFLIX app. Løses d. 27/6 med opdatering af TV boksen.
  • Afhjælpning af problem: Waoo forventer at fejlen med ” Der bliver sort skærm ved valg af NETFLIX app.” bliver rettet d. 27/6. Og at de resterende problemer Billede forstyrrelser og langsom TV portal forventes rettet ultimo juli.
  • Work-a-round: Symptomerne kan fjernes ved en genstart af TV boks.
  • Omfang:Fejlen er spordisk
  • Status: Waoo og boks- leverandør arbejder på at løse problemet, men vi forventer desværre ingen løsning før andet kvartal.

TV-boks: Airties 7410

Problem: Waoo forventer problem rettet d. 27/6 med opdatering af TV boksen

  • Efter active-standby (1,5 døgn eller mere) kan boksen virker meget sløv eller direkte manglende portal funktion. (optræder sporadisk)
  • Ved brug af NETFLIX bliver der sort skærm/manglende lyd ca. 2 minutter før serie/film afsluttes, og der kommer ingen fejl ID op på skærmen (optræder sporadisk)
  • Lyd og billede er ikke i sync når TV boksen står til Surround Sound.

Afhjælpning af problem:

  • Work-a-round: Symptomerne kan fjernes ved en genstart af TV boks., der er dog ingen work-around for NETFLIX problemet.
  • Omfang: Fejlen er spordisk.
  • Status: Waoo og boks- leverandør forventer at have løst problemet d. 27/6 med en opdatering af TV boksen.