Hvilken mobilpakke passer til dine behov? Tag testen her og find svaret.

{{ notification.title }}

{{ notification.message }}

Driftsinformation

Generel information om Waoos services

Hvis du oplever en fejl, som ikke er beskrevet her på siden, vil vi bede dig melde fejlen hos dit lokale fibernetselskab, så vi i samarbejde med din lokale support kan få undersøgt problemet.

Orienter dig om driften lokalt

Aktuel driftstatus

Planlagt arbejde

Waoo arbejder på at løse nedenstående fejl

TV-BOKS Sagemcom 3930

  • I nogle tilfælde vil man kunne opleve at lyd og billede forsvinder og nogen gange kommer det igen af sig selv. Desværre skal der nogle gange et kanalskifte til at løse problemet. På skærmen ses det som ”Der skete en fejl i afspilningen” på sort baggrund. Forventes løst i slutningen af Juni.

  • Under første opstart eller efter fabriks restart (på knappen bagpå) vil boksen bede om parring med fjernbetjening 2 gange den første gang sker som angivet med knapperne ”1” og ”3”. Den anden gang skal man blot trykke på ”tilbage” knappen” så forsætter opstarten af boksen. Forventes løst i starten af August.

TV-boks: Airties 7410X

  • I nogle tilfælde kan der fra opstart være sort TV-billede men Waoo portal/menu, sluk/tænd afhjælper problemet, eventuelt kan man prøve at slå HDMI-CEC fra i indstillingerne for TV.
  • Nogle kunder kan opleve at TV-boksen ikke vil starte op med kabel men søger efter wifi forbindelse - kontakt lokal fiberselskabs support
  • Status: Waoo og TV-boks leverandør arbejder på problemet.