Deltag i vores konkurrence om et Apple TV her

{{ notification.title }}

{{ notification.message }}

Driftsinformation

Generel information om Waoo's services

Hvis du oplever en fejl, som ikke er beskrevet her på siden, vil vi bede dig melde fejlen hos dit lokale fibernetselskab, så vi i samarbejde med din lokale support kan få undersøgt problemet.

Orienter dig om driften lokalt

Aktuel driftstatus

Waoo arbejder på at løse nedenstående fejl

Web TV

  • Enkelte udsendelser fra Arkiv og Cloud Record kan ikke afspilles.
  • Nogle kunder oplever på Chromecast at afspilning stopper spontan eller ikke vil starte. Kontakt lokal fibersupport vedr. denne fejl

Wifi app Android

  • Seneste opdatering får app til at gå ned på nogle typer Android enheder - vi er i gang med at løse problemet. For kunder der ikke kan bruge appen kan dette midlertidig løses ved på Android telefon gå i Indstillinger/Settings-> apps->Waoo app-> lager/storage-> ryd data/clear data og ryd cache.

    Det afhjælper ikke at slette/gen-installere app.

TV-boks: Airties 7410X

  • I nogle tilfælde kan der fra opstart være sort TV-billede men Waoo portal/menu, sluk/tænd afhjælper problemet.
  • Nogle kunder kan opleve at TV-boksen ikke vil starte op med kabel men søger efter wifi forbindelse - kontakt lokal fiberselskabs support
  • Status: Waoo og TV-boks leverandør arbejder på problemet.

TV portal/ menu på TV-boks

  • TV-guide på TV-boks - Tidslinien på IPTV TV-guiden bliver ikke altid justeret, hvilket bevirker at den lodrette orange indikator nogle gange er udenfor det synlige område.
  • Status: Waoo arbejder på problemet.