Hvilken TV-pakke passer til dine behov? Tag testen her og find svaret.

{{ notification.title }}

{{ notification.message }}

Driftsinformation

Generel information om Waoos services

Hvis du oplever en fejl, som ikke er beskrevet her på siden, vil vi bede dig melde fejlen hos dit lokale fibernetselskab, så vi i samarbejde med din lokale support kan få undersøgt problemet.

Orienter dig om driften lokalt

Aktuel driftstatus

Planlagt arbejde

Waoo arbejder på at løse nedenstående fejl

TV-BOKS Sagemcom 3930

  • Under første opstart eller efter fabriks restart (på knappen bagpå) vil boksen bede om parring med fjernbetjening 2 gange den første gang sker som angivet med knapperne ”1” og ”3”. Den anden gang skal man blot trykke på ”tilbage” knappen” så forsætter opstarten af boksen. Forventes løst i slutningen af september.

TV-boks: Airties 7410X

  • I nogle tilfælde kan der fra opstart være sort TV-billede men Waoo portal/menu, sluk/tænd afhjælper problemet, eventuelt kan man prøve at slå HDMI-CEC fra i indstillingerne for TV.
  • Nogle kunder kan opleve at TV-boksen ikke vil starte op med kabel men søger efter wifi forbindelse - kontakt lokal fiberselskabs support
  • Status: Waoo og TV-boks leverandør arbejder på problemet.