Hvilket fiberprodukt passer til dine behov? Tag testen her!

{{ notification.title }}

{{ notification.message }}

Driftsinformation

Generel information om Waoos services

Hvis du oplever en fejl, som ikke er beskrevet her på siden, vil vi bede dig melde fejlen hos dit lokale fibernetselskab, så vi i samarbejde med din lokale support kan få undersøgt problemet.

Orienter dig om driften lokalt

Aktuel driftstatus

Planlagt arbejde

Waoo arbejder på at løse nedenstående fejl

Web TV

  • Enkelte udsendelser fra Arkiv og Cloud Record kan ikke afspilles.
  • Nogle kunder oplever på Chromecast at afspilning stopper spontan eller ikke vil starte. Kontakt lokal fibersupport vedr. denne fejl

TV-boks: Airties 7410X

  • I nogle tilfælde kan der fra opstart være sort TV-billede men Waoo portal/menu, sluk/tænd afhjælper problemet, eventuelt kan man prøve at slå HDMI-CEC fra i indstillingerne for TV.
  • Nogle kunder kan opleve at TV-boksen ikke vil starte op med kabel men søger efter wifi forbindelse - kontakt lokal fiberselskabs support
  • Status: Waoo og TV-boks leverandør arbejder på problemet.

Waoo Smart WIFI

  • På 4960 (Wifi6) anbefaler vi pt at man kun kabler 1 enhed til Internet, da der ellers kan opleves fejl hvis flere wifi sendere er kablet til Internet