Kundeservice

Telefoni

Har du spørgsmål vedr. Waoo Mobil klik her.

Jeg har problemer med min telefon. Den virker ikke. 

Tjek først at telefonen er korrekt tilsluttet udstyret du har modtager fra dit lokale energiselskab.
Din telefon skal tilsluttes enten en Telefoniboks eller Router (Typisk i den indgang der hedder Phone1).
Når du tilslutter den udleverede Telefoni boks eller Router til Fiberboksen, skal den hente seneste SW opdateringer. Dette tager typisk op til 15 min. Afbryd derfor IKKE strømmen eller øvrige kabelforbindelser under opdateringen, da det kan skade Telefoniboksen eller Routeren og være skyld i, at det ikke er muligt at tilgå internet eller telefon.
Hvis routeren efter ca. 15 minutter ikke starter op på normal vis, så kontakt da Teknisk Support hos dit lokale fiberselskab

 
Kan jeg bruge IP-telefoner?  

Nej, vores telefoni kører med ganske almindelige analoge telefoner.
 
Kan jeg benytte mine nuværende telefoner til IP-telefoni?  

Ja, under forudsætning af at det er en analog trykknaptelefon. Telefoner med drejeskive, samt ISDN-telefoner kan du ikke bruge. 
 
Kan jeg tale i telefon, mens jeg ser fjernsyn og er på Internettet?  

Ja, du kan bruge alle tjenester på samme tid. Du kan se TV på flere fjernsyn, surfe på flere computere og tale i telefon - alt sammen på samme tid!
 
Hvad skal jeg selv gøre i forbindelse med flytning af mit nummer?  

Du skal ikke opsige dit telefonnummer hos din nuværende teleudbyder.
Kundeservice hos dit lokale energiselskab opsiger dit telefonnummer, når de sender en fuldmagt til dit nuværende teleselskab.
Du skal dog selv hurtigst muligt opsige alle ekstraydelser, som er knyttet til telefonnummeret, fx duet, duet mini eller ISDN forbindelse. Nedtagelses datoen sendes til Kundeservice, som så efterfølgende informere dig.
Hvis du har en alarm tilknyttet dit nuværende telefonnummer, bør du beholde den linje, dit alarmsystem virker på. Waoo! understøtter ikke alarmsystemer. Du kan få fuldmagten til udfyldelse udleveret af Kundeservice hos dit lokale energiselskab. "
 
Kommer nummeroplysningen til at kende mit telefonnummer?  

Ja, hvis du ikke har bestilt hemmeligt nummer ved bestilling af telefoni hos Waoo.
Har du valgt skjult nummer, vil dit nummer ikke vises i displayet hos den, du ringer til, men det vil blive oplyst på 118 og De Gule Sider.
Bestiller du hemmeligt nummer vil hverken telefonnummer, navn eller adresse blive oplyst til 118 og De Gule sider. "

Hvor finder jeg et fuldmagts skema?

Har du brug for at indsende Fuldmagt på flytning af telefonnummer, kan du få fuldmagt formularen udleveret af Kundeservice hos dit lokale energiselskab.

Hvordan og hvor skal jeg aflevere min fuldmagt?

Du skal aflevere eller indsende den udfyldte og underskrevne fuldmagt til Kundeservice hos dit lokale energiselskab.

Kan jeg bruge ISDN-telefoner?  

Nej, vores telefoni kører med ganske almindelige analoge telefoner.
 
Hvor lang tid går der, før mit nummer er flyttet til Waoo?  

Efter at Kundeservice hos dit lokale energiselskab har modtaget en korrekt udfyldt fuldmagt fra dig, tager flytning af dit telefonnummer typisk 4-6 uger, under forudsætning af at alle eventuelle ekstratjenester er nedtaget.
Det skyldes primært, at du har 30 dages opsigelse hos din nuværende udbyder.
Kontakt eventuelt din nuværende udbyder, hvis du er i tvivl om, hvem der skal underskrive fuldmagten,  eller kig på din seneste telefonregning. Du kan få fuldmagten til udfyldelse udleveret af Kundeservice hos dit lokale energiselskab. "
 
Hvor mange telefonnumre kan jeg bestille?  

Du kan bestille to nye eller flytte to eksisterende telefonnumre.
 
Kan jeg ringe til mobiltelefoner?  

Ja, du kan fortsat ringe til mobiltelefoner.
 
Hvad med mobiltelefoni – har I det?  

Ja. Du kan læse mere på waoomobil.dk