Dit Abonnement
FAQ om Dit Abonnement
Ja. Kontakt energiselskabet der hvor du er flyttet hen, og de vil kunne hjĂŠlpe dig med at aktivere TV-boksen.
Abonnementsaftalen er uopsigelig i de fÞrste 6 mÄneder fra abonnementsaftalens ikrafttrÊden, med mindre andet er aftalt ved aftalens indgÄelse. Du kan til enhver tid opsige abonnementsaftalen med en mÄneds varsel, dog tidligst med virkning fra ophÞret af bindingsperioden.
Nej, du behÞver ikke kÞbe alle tre produkter. Men abonnement pÄ TV eller telefoni forudsÊtter abonnement pÄ internet.
Kontakt dit lokale energiselskab for at finde ud af, hvornÄr fibernettet kommer forbi din dÞr.
Du skal kontakte dit lokale energiselskab.
Dit lokale energiselskab udsender regningen til dig. Du vil pÄ din fÞrste regning blive faktureret bagud fra den dato dine produkter hos Waoo blev aktiveret, og desuden forud for nÊstkommende kvartal. Herefter vil du blive faktureret kvartalsvis forud for dine produkter. Andre vilkÄr vedr. betaling kan dog forekomme. Se venligst vilkÄr hos dit lokale energiselskab.
Du skal kontakte dit Energi selskab angÄende fuldmagt.
Du skal selv opsige dine abonnementer hos din nuvÊrende udbyder og meddele dit lokale energiselskab, hvornÄr du Þnsker dine produkter aktiveret. Har du valgt at flytte dit nuvÊrende telefonnummer, sÞrger dit lokale energiselskab for overflytningen. Du skal derfor ikke opsige dit telefonabonnement. Dog skal du selv sÞrge for at opsige eventuelle tillÊgstjenester som Duet, ISDN og lignende.
Ja. Du skal blot kontakte dit fibernetselskab.
Du kan bestille FiberbredbÄnd, TV og telefoni, nÄr du i vores bestillingsmodul fÄr at vide, at du har eller snart fÄr fibernet fra dit energiselskab. Hvis din adresse ikke kan findes, skal du ringe til dit lokale energiselskab for at finde ud af, hvornÄr fibernettet kommer forbi din dÞr.
Flytter du indenfor dit energiselskabsomrÄde, skal du kontakte dit energiselskab for at finde ud af, om der er installeret eller kan installeres fibernet pÄ din nye bopÊl. Er det tilfÊldet skal du bestille flytning hos dit energiselskab hurtigst muligt. Er der ikke fibernet og kan det ikke installeres pÄ din nye adresse, skal du opsige sÄvel din fibernetforbindelse hos dit lokale energiselskab samt dine abonnementer. Se om du kan fÄ fiber pÄ din nye adresse HER.
Nej. Du kan kun bruge fibernettet i den husstand, abonnementet er oprettet til.
Dem finder du pÄ vores website - Klik her
Du betaler aldrig for oprettelse af Waoo Telefoni eller TV, sÄfremt du allerede abonnerer pÄ fiberbredbÄnd fra Waoo. BemÊrk at du som kunde i TDC fibernet omrÄde ikke kan vÊlge et TV produkt.