Dit Abonnement
FAQ om Dit Abonnement
Ja. Kontakt energiselskabet der hvor du er flyttet hen, og de vil kunne hjælpe dig med at aktivere TV-boksen.
Abonnementsaftalen er uopsigelig i de første 6 måneder fra abonnementsaftalens ikrafttræden, med mindre andet er aftalt ved aftalens indgåelse. Du kan til enhver tid opsige abonnementsaftalen med en måneds varsel, dog tidligst med virkning fra ophøret af bindingsperioden.
Nej, du behøver ikke købe alle tre produkter. Men abonnement på TV eller telefoni forudsætter abonnement på internet.
Kontakt dit lokale energiselskab for at finde ud af, hvornår fibernettet kommer forbi din dør.
Du skal kontakte dit lokale energiselskab.
Dit lokale energiselskab udsender regningen til dig. Du vil på din første regning blive faktureret bagud fra den dato dine produkter hos Waoo blev aktiveret, og desuden forud for næstkommende kvartal. Herefter vil du blive faktureret kvartalsvis forud for dine produkter. Andre vilkår vedr. betaling kan dog forekomme. Se venligst vilkår hos dit lokale energiselskab.
Du skal kontakte dit Energi selskab angående fuldmagt.
Du skal selv opsige dine abonnementer hos din nuværende udbyder og meddele dit lokale energiselskab, hvornår du ønsker dine produkter aktiveret. Har du valgt at flytte dit nuværende telefonnummer, sørger dit lokale energiselskab for overflytningen. Du skal derfor ikke opsige dit telefonabonnement. Dog skal du selv sørge for at opsige eventuelle tillægstjenester som Duet, ISDN og lignende.
Ja. Du skal blot kontakte dit fibernetselskab.
Du kan bestille Fiberbredbånd, TV og telefoni, når du i vores bestillingsmodul får at vide, at du har eller snart får fibernet fra dit energiselskab. Hvis din adresse ikke kan findes, skal du ringe til dit lokale energiselskab for at finde ud af, hvornår fibernettet kommer forbi din dør.
Flytter du indenfor dit energiselskabsområde, skal du kontakte dit energiselskab for at finde ud af, om der er installeret eller kan installeres fibernet på din nye bopæl. Er det tilfældet skal du bestille flytning hos dit energiselskab hurtigst muligt. Er der ikke fibernet og kan det ikke installeres på din nye adresse, skal du opsige såvel din fibernetforbindelse hos dit lokale energiselskab samt dine abonnementer. Se om du kan få fiber på din nye adresse HER.
Nej. Du kan kun bruge fibernettet i den husstand, abonnementet er oprettet til.
Dem finder du på vores website - Klik her
Du betaler aldrig for oprettelse af Waoo Telefoni eller TV, såfremt du allerede abonnerer på fiberbredbånd fra Waoo. Bemærk at du som kunde i TDC fibernet område ikke kan vælge et TV produkt.
Du er velkomment til at ringe til kundeservice hos dit lokale fibernetselskab for at opsige dine Waoo produkter, alternativt kan du benytte denne formular.