Hvilken TV-pakke passer dine behov – Tag testen her!

{{ notification.title }}

{{ notification.message }}

Dit Abonnement

Spørgsmål og Svar

FAQ om Dit Abonnement

Kan jeg tage min købte TV-boks med ved flytning fra et energiselskab til et andet?
Luk

Ja. Kontakt energiselskabet der hvor du er flyttet hen, og de vil kunne hjĂŠlpe dig med at aktivere TV-boksen.

Hvor lang opsigelsesfrist har jeg?
Luk

Abonnementsaftalen er uopsigelig i de fÞrste 6 mÄneder fra abonnementsaftalens ikrafttrÊden, med mindre andet er aftalt ved aftalens indgÄelse. Du kan til enhver tid opsige abonnementsaftalen med en mÄneds varsel, dog tidligst med virkning fra ophÞret af bindingsperioden.

Skal jeg både købe TV, internet og telefoni?
Luk

Nej, du behÞver ikke kÞbe alle tre produkter. Men abonnement pÄ TV eller telefoni forudsÊtter abonnement pÄ internet.

Hvornår får jeg fibernet i min bolig?
Luk

Kontakt dit lokale energiselskab for at finde ud af, hvornÄr fibernettet kommer forbi din dÞr.

Hvordan ændrer jeg mit abonnement?
Luk

Du skal kontakte dit lokale energiselskab.

Hvor ofte modtager jeg en regning?
Luk

Dit lokale energiselskab udsender regningen til dig. Du vil pÄ din fÞrste regning blive faktureret bagud fra den dato dine produkter hos Waoo blev aktiveret, og desuden forud for nÊstkommende kvartal. Herefter vil du blive faktureret kvartalsvis forud for dine produkter. Andre vilkÄr vedr. betaling kan dog forekomme. Se venligst vilkÄr hos dit lokale energiselskab.

Hvordan uploader jeg min fuldmagt?
Luk

Du skal kontakte dit Energi selskab angÄende fuldmagt.

Hvad gør jeg med de abonnementer, jeg har i dag?
Luk

Du skal selv opsige dine abonnementer hos din nuvÊrende udbyder og meddele dit lokale energiselskab, hvornÄr du Þnsker dine produkter aktiveret. Har du valgt at flytte dit nuvÊrende telefonnummer, sÞrger dit lokale energiselskab for overflytningen. Du skal derfor ikke opsige dit telefonabonnement. Dog skal du selv sÞrge for at opsige eventuelle tillÊgstjenester som Duet, ISDN og lignende.

Kan jeg få betalt mit fiberbredbånd og telefoni af min arbejdsgiver?
Luk

Ja. Du skal blot kontakte dit fibernetselskab.

Hvornår kan jeg bestille?
Luk

Du kan bestille FiberbredbÄnd, TV og telefoni, nÄr du i vores bestillingsmodul fÄr at vide, at du har eller snart fÄr fibernet fra dit energiselskab. Hvis din adresse ikke kan findes, skal du ringe til dit lokale energiselskab for at finde ud af, hvornÄr fibernettet kommer forbi din dÞr.

Jeg skal flytte – hvordan skal jeg forholde mig?
Luk

Flytter du indenfor dit energiselskabsomrÄde, skal du kontakte dit energiselskab for at finde ud af, om der er installeret eller kan installeres fibernet pÄ din nye bopÊl. Er det tilfÊldet skal du bestille flytning hos dit energiselskab hurtigst muligt. Er der ikke fibernet og kan det ikke installeres pÄ din nye adresse, skal du opsige sÄvel din fibernetforbindelse hos dit lokale energiselskab samt dine abonnementer. Se om du kan fÄ fiber pÄ din nye adresse HER.

Kan flere dele samme abonnement?
Luk

Nej. Du kan kun bruge fibernettet i den husstand, abonnementet er oprettet til.

Hvor finder jeg vejledninger og vilkår for mine Waoo produkter?
Luk

Dem finder du pÄ vores website - Klik her

Hvis jeg køber ét produkt ad gangen, skal jeg så betale oprettelsesgebyr hver gang?
Luk

Du betaler aldrig for oprettelse af Waoo Telefoni eller TV, sÄfremt du allerede abonnerer pÄ fiberbredbÄnd fra Waoo. BemÊrk at du som kunde i TDC fibernet omrÄde ikke kan vÊlge et TV produkt.