{{ notification.title }}

{{ notification.message }}

Mobil FAQ

Mobil Telefonsvarer

Hvordan sætter jeg min telefonsvarer op?
Luk

Telefonsvareren skal tilmeldes eller afmeldes pÄ Selvbetjeningen. Det koster ikke noget at vÊre tilmeldt telefonsvareren.

Modtager du opkald, som gÄr pÄ telefonsvareren, betaler du alm. minuttakst eller anvender minutterne i din pakke. Modtager du opkald i udlandet pÄ din telefonsvarer, bliver du takseret til den gÊldende minuttakst i landet, du befinder dig i.

Dit telefonsvarernummer er: 28 18 40 40

Hvordan ændrer jeg svartid for min telefonsvarer?
Luk

Du kan Êndre svartid pÄ din telefonsvarer ved at indtaste:

**61* telefonsvarernummer ** antal sekunder # og tryk derefter pĂ„ ”Ring op”-tasten.

Som standard er svartiden sat til 20 sekunder, og den kan max. vĂŠre 30 sekunder. Du kan kun ĂŠndre svartiden i intervaller af 5 sekunder.

Hvordan ændrer jeg koden til min telefonsvarer?
Luk

Hvis du vil sikre dig mod, at telefonsvareren hackes og aflyttes af andre, anbefaler vi, at du vĂŠlger en personlig kode til din telefonsvarer.

Du kan opsĂŠtte din personlige kode til telefonsvareren ved at ringe op til telefonsvareren og fĂžlge vejledningen i telefonen.

Du bĂžr aktivere koden, sĂ„ du skal indtaste den, hver gang du vil aflytte din telefonsvarer – ogsĂ„ nĂ„r du ringer fra din egen telefon. Waoo Mobil har indbygget en ekstra sikkerhed i din telefonsvarer, idet telefonsvareren automatisk spĂŠrres, hvis der indtastes en forkert kode tre gange.

Hvad koster det at viderestille min telefonsvarer?
Luk

Det koster 60 Þre/min. at fÄ viderestillet sin telefonsvarer.

Hvordan aktiverer jeg min telefonsvarer?
Luk

For at aktivere viderestillingerne af din telefonsvarer skal du indtaste fĂžlgende kode:

**004* telefonsvarernummer # og tryk derefter pĂ„ “Ring op”-tasten.

Hvordan deaktiverer jeg min telefonsvarer?
Luk

For at deaktivere viderestillingerne af din telefonsvarer skal du indtaste fĂžlgende kode:

##002# og tryk derefter pĂ„ “Ring op”-tasten.

Det kan vÊre en god idé at deaktivere viderestillingerne til telefonsvareren, nÄr du skal til udlandet for at undgÄ en stÞrre regning. Viderestillingen skal deaktiveres pÄ dansk net.

Ønsker du helt at blive afmeldt telefonsvareren, sÄ skal du ogsÄ afmelde den inde pÄ Selvbetjeningen.

Mobil netvĂŠrk

Hvordan dækker Waoo Mobils netværk?
Luk

Hos Waoo Mobil benytter vi Telias netvĂŠrk.

Telia og Telenor har siden 2012 arbejdet pÄ at lÊgge netvÊrkene sammen for at give kunderne den bedste netvÊrksoplevelse. SammenlÊgningen blev fÊrdig i 2014, sÄ nu deler Telia og Telenor netvÊrket i hele landet pÄ bÄde 2G, 3G og 4G.

NetvĂŠrkssammenlĂŠgningen har givet det mest fintmaskede netvĂŠrk i Danmark nogensinde. Det betyder hĂžjere hastigheder, bedre dĂŠkning og en forbedret samtalekvalitet.

Klik her for at se, hvordan Telias netvĂŠrk dĂŠkker, hvor du er.

Hvordan dækker Waoo Mobil 2G-, 3G- eller 4G?
Luk

Hos Waoo Mobil kan du bĂ„de fĂ„ 2G-, 3G- og 4G-dĂŠkning – det afhĂŠnger blot af din geografiske placering og din terminal. Se 4G dĂŠkningen i dit omrĂ„de her.

Hvilken hastighed kan jeg forvente med Waoo Mobil?
Luk

3G: Den forventede gennemsnitlige downloadhastighed er mellem 2 og 20 Mbit/s, og uploadhastigheden er mellem 1 og 4 Mbit/s.

4G: Den forventede gennemsnitlige downloadhastighed er mellem 8 og 71 Mbit/s, og uploadhastigheden er mellem 2 og 43 Mbit/s.

Koster det ekstra at bruge 4G?
Luk

Det koster ikke ekstra at fÄ adgang til 4G-netvÊrket, men du skal have et simkort med 4G-signal. Du skal bruge:

  • en enhed, der kan kĂžre pĂ„ 4G-netvĂŠrket
  • en datapakke
  • et simkort med adgang til 4G
  • Derudover skal du skal vĂŠre i et omrĂ„de med 4G-netvĂŠrk. Er der ikke 4G-netvĂŠrk, skifter telefonen automatisk over til 3G eller EDGE.

Mit nummer

Kan jeg ændre min pakke?
Luk

Du kan Êndre din pakke ved at logge ind pÄ Selvbetjeningen eller kontakte kundeservice pÄ tlf. 70 28 20 60.

Hvordan konfigurerer jeg hemmeligt nummer?
Luk

PĂ„ Selvbetjeningen kan du slĂ„ funktionen ”hemmeligt nummer” til og fra.

Med ”hemmeligt nummer” vil dit nummer og adresse ikke vĂŠre tilgĂŠngeligt pĂ„ 118, De Gule Sider og Krak.

Hvordan ser jeg mit forbrug?
Luk

PĂ„ Selvbetjeningen kan du hele tiden fĂžlge med i dit forbrug og se dine optankninger.

Hvordan sætter jeg mit nummer i bero?
Luk

Husk at opsige dit nummer, hvis du ikke vil bruge det mere, da pakken bliver trukket til hver d. 1. i mÄneden uanset saldo pÄ din mobilkonto.

Skal du ikke bruge dit nummer i en lÊngere periode, sÄ afmeld tale- og tilvalgspakken pÄ Selvbetjeningen.

Nummerflytning

Hvordan flytter jeg mit nummer til Waoo Mobil?
Luk

Hvis du Þnsker at flytte dit nummer til Waoo Mobil, skal du angive det i oprettelsen. Her skal du oplyse dit nuvÊrende telefonnummer og dit nuvÊrende simkortnummer, samt hvornÄr du Þnske at flytte dit nummer til Waoo Mobil.

NĂ„r din nummerflytning til Waoo Mobil er godkendt af din nuvĂŠrende udbyder, vil du modtage en e-mail fra os med en dato for nummerflytningen.

Du skal ikke opsige dit nummer hos dit nuvérende teleselskab – det klarer vi for dig.

I nogle tilfĂŠlde kan din nuvĂŠrende udbyder krĂŠve en fuldmagt for, at vi flytter dit nummer til Waoo Mobil. Det er ofte erhvervskunder, der skal anvende en fuldmagt.

Du kan hente og udfylde fuldmagten her.

Fuldmagten skal sendes retur til Waoo Mobil pÄ mail: support@waoomobil.dk

Opsigelse og binding

Hvordan opsiger jeg mit nummer hos Waoo Mobil?
Luk

Hvis du Ăžnsker at opsige dit nummer hos Waoo Mobil, skal du sende en e-mail eller et brev til kundeservice.

Du har ingen opsigelsesvarsel, sÄ nÄr vi har modtaget din henvendelse, vil du modtage en bekrÊftelse pÄ, at din opsigelse er modtaget og gennemfÞrt. Modtager du ikke en bekrÊftelse, skal du kontakte kundeservice.

Husk at opsige dit nummer, hvis du ikke vil bruge det mere, for pakken bliver trukket til hver d. 1. i mÄneden uanset saldo pÄ din mobilkonto.

Skal du ikke bruge dit nummer i en lÊngere periode, sÄ afmeld tale- og tilvalgspakken pÄ Selvbetjeningen.

OpgĂžrelse af mobilkonto ved opsigelse

30-40 dage efter opsigelsen er registreret, vil mobilkontoen blive endeligt opgjort. Efter indhentning af bankoplysninger fra kunden, vil restsaldoen blive fratrukket opgÞrelsesgebyret pÄ 50 kr. og overfÞres til kundens konto. Restsaldoen vil vÊre til rÄdighed 1-7 dage efter overfÞrslen, afhÊngigt af banken der overfÞres til, weekend og helligdage.

For lang tid er jeg bundet hos Waoo Mobil?
Luk

Hos Waoo Mobil er der ingen binding – vi vil kun have kunder, der har lyst til at vére hos os.

Betaling

Hvordan fungerer automatisk optankning?
Luk

Hvis du er tilmeldt automatisk optankning, skal du ikke bekymre dig om en negativ mobilsaldo, da der automatisk trÊkkes penge pÄ dit betalingskort, nÄr der mangler penge pÄ din mobilsaldo.

NÄr din mobilsaldo nÄr ned pÄ 0 kr., bliver der automatisk tanket op med det Þnskede belÞb, som du har valgt at tanke op med.

FÄr du et nyt betalingskort, skal du huske at logge ind pÄ Selvbetjeningen og tilmelde dit nye betalingskort under fanen "Tilmeld betalingskort og Êndre optankning".

Du modtager en kvittering for hver optankning pÄ e-mail, og du kan ogsÄ finde dine kvitteringer pÄ Selvbetjeningen.

Der kan vĂŠlges 2 former for automatisk optankning:

- Tilpas belĂžb automatisk

- Fast belĂžb


Ønsker du at Êndre din automatiske optankning, skal du logge pÄ Selvbetjeningen og trykke pÄ fanen "Tilmeld betalingskort og Êndre optankning".

Hvordan virker automatisk optankning med ”Tilpas beløb automatisk”?
Luk

Til dig, der foretrÊkker at indbetale dét, der er behov for. BelÞbet, der hÊves pÄ dit kreditkort, tilpasses, sÄ der stÄr sÄ lidt som muligt pÄ din mobilsaldo. NÄr der betales for abonnement eller ekstra forbrug pÄ dit nummer, tager systemet hÞjde for de penge, der i forvejen stÄr pÄ din mobilsaldo. PÄ den mÄde trÊkkes kun det belÞb, der er behov for til at dÊkke betalingen.

Det mindste belÞb, der kan indbetales er 19 kr., og det eventuelle overskydende belÞb indsÊttes pÄ mobilsaldoen.

Eksempler pĂ„ automatisk optankning med ”Tilpas belĂžb automatisk”:

  • Hvis du betaler abonnement pĂ„ 79 kr., og der i forvejen stĂ„r 14 kr. pĂ„ din mobilsaldo, trĂŠkkes 65 kr. fra det tilmeldte betalingskort.
  • Hvis du betaler 5 kr. for en overtakseret SMS, og der stĂ„r 0 kr. pĂ„ mobilsaldoen, trĂŠkkes 19 kr. fra det tilmeldte betalingskort. De resterende 14 kr. indsĂŠttes pĂ„ mobilsaldoen til andet brug.
Hvordan virker automatisk optankning med ”Fast beløb”?
Luk

Til dig, der foretrÊkker ikke at have en masse smÄ trÊkninger pÄ dit kreditkort. Du kan selv vÊlge, hvilket belÞb der fast skal trÊkkes, nÄr din mobilsaldo rammer 0 kr. Vi anbefaler, at du vÊlger den pris, som dit abonnement koster, som det automatiske optankningsbelÞb. Skifter du dit abonnement, sÄ husk at Êndre optankningsbelÞbet til den nye abonnementspris i Selvbetjeningen.

Eksempler pĂ„ automatisk optankning med ”Fast belĂžb”:

  • Hvis du er tilmeldt automatisk optankning med et belĂžb pĂ„ 100 kr., trĂŠkkes 100 kr. fra dit betalingskort, nĂ„r din mobilsaldo rammer 0 kr., selvom der betales for et mindre belĂžb. Hvis du f.eks. betaler 79 kr. for abonnementet, og der stĂ„r under 79 kr. pĂ„ mobilsaldoen, trĂŠkkes 100 kr. fra det tilmeldte betalingskort. De resterende penge indsĂŠttes pĂ„ mobilsaldoen til andet brug.
  • Du kan sagtens tilmelde dig automatisk optankning med 100 kr. pr. optankning, selvom din pakke koster over 100 kr. I sĂ„ fald trĂŠkkes 100 kr. sĂ„ mange gange, der skal til for at dĂŠkke abonnementets/forbrugets pris.
  • Donerer du f.eks. 150 kr., mens dit automatiske optankningsbelĂžb er sat til et belĂžb under 150 kr., vil det automatiske optankningsbelĂžb trĂŠkkes flere gange fra dit betalingskort over pĂ„ din mobilsaldo, indtil det dĂŠkker donationens belĂžb. De resterende penge fra trĂŠkningen vil blive indsat pĂ„ mobilsaldoen.
Hvordan fungerer manuel optankning?
Luk

VÊlger du manuel optankning, skal du selv huske at tanke op, hver gang din mobilsaldo nÊrmer sig 0 kr. Du modtager en e-mail og SMS, nÄr din mobilsaldo kommer under 50 kr.

Kommer din mobilsaldo ned pÄ 0 kr., bliver dit abonnement spÊrret for udgÄende trafik, indtil der bliver tanket op igen og din mobilsaldo kommer over 0 kr. Er din mobilsaldo i nul i mere end 5 dage, bliver dit abonnement spÊrret for bÄde udgÄende og indgÄende trafik.

NÄr saldoen har vÊret i nul i yderligere 10 dage, sendes sagen til inkasso, og der pÄlÊgges et inkassogebyr pÄ 100 kr. Inkassoselskabet har derudover ret til at opkrÊve gebyr for deres indsats. Ved fremsendelse til inkasso opsiges nummeret samtidigt.

Hvordan betaler jeg via PBS?
Luk

VĂŠlger du at betale dit abonnement via Betalingsservice (PBS), bliver betalingen automatisk trukket fra den tilmeldte bankkonto.

Dit forbrug bliver afregnet bagud, og din mobilpakke bliver afregnet forud. OpgÞrelsen genereres omkring den 15. i mÄneden, og pengene trÊkkes til den 5. i mÄneden. Hver opgÞrelse pÄlÊgges et administrationsgebyr efter gÊldende prisliste.

Overdragelse

Kan jeg overdrage mit nummer?
Luk

Du kan sagtens overdrage dit nummer til en anden. For at overdrage et nummer skal bÄde du og den nye ejer udfylde en overdragelsesfuldmagt, som derefter sendes retur til Waoo Mobil.

NÄr overdragelsen er blevet godkendt, vil den nye ejer overtage nummeret og alle services, der er tilmeldt. Husk, at du selv skal Êndre informationerne til betalingskortet pÄ automatisk optankning, hvis betaler af nummeret ogsÄ skal Êndres.

PIN-kode, PUK-kode og login til Selvbetjening

Hvordan bruger jeg min PIN-kode?
Luk

For at undgÄ misbrug af dit simkort, er det sikret med en PIN-kode.

PIN-koden skal indtastes, hver gang din mobil har vÊret slukket. NÄr du modtager dit simkort med posten, vil din PIN-kode vÊre angivet i det medfÞlgende brev. Hvis du har glemt din PIN-kode, kan du finde den pÄ Selvbetjeningen.

Taster du din PIN-kode forkert tre gange, bliver simkortet lÄst, og du skal indtaste din PUK-kode for at lÄse simkortet op.

Hvordan bruger jeg min PUK-kode?
Luk

PUK-koden bestÄr af 8 cifre, og du finder koden i dit velkomstbrev eller pÄ Selvbetjeningen.

NĂ„r du har indtastet PUK-koden, vil du blive bedt om at indtaste en ny PIN-kode. Det er vigtigt, at dette er en hel ny PIN-kode.

Hvis du indtaster PUK-koden forkert ti gange, vil simkortet blive gjort inaktivt, og du skal kontakte kundeservice for at fÄ det aktiveret igen.

Hvordan logger jeg på Selvbetjeningen?
Luk

NÄr du har oprettet dig hos Waoo Mobil, modtager du en mail med loginoplysninger til Waoo Mobil Selvbetjening. Du finder login til Selvbetjeningen Þverst i hÞjre hjÞrne denne pÄ siden, eller klik her

Du kan altid selv Êndre dit login i Selvbetjeningen eller kontakte kundeservice pÄ tlf. 70 28 20 60.

Simkort

Hvilket simkort skal jeg bruge?
Luk

Hos Waoo Mobil har vi gjort det nemt at finde det rigtige simkort til din mobiltelefon – vi har nemlig kun Ă©n slags med det hele i. Dvs. at du fĂ„r et simkort, hvor der bĂ„de er en micro- og nano-stĂžrrelse i, samt adgang til 2G-, 3G- og 4G-netvĂŠrket.

Hvad gør jeg hvis mit simkort er låst?
Luk

Hvis din mobiltelefon beder dig om at indtaste en “BegrĂŠnsningskode” eller viser beskeden “Ugyldig simkort”, betyder det, at din mobiltelefon er simlĂ„st til dit tidligere teleselskab. Du skal selv henvende dig til dit tidligere teleselskab og fĂ„ oplyst lĂ„sekoden. Det er ikke muligt for Waoo at fĂ„ koden oplyst af dit tidligere teleselskab.

Hvis du har en iPhone, skal den tilsluttes iTunes og synkroniseres. Husk at sÊtte dit nye simkort i, fÞr den tilsluttes iTunes. Hvis din iPhone stadig er lÄst efter synkroniseringen, sÄ skal den gendannes.

Hvordan finder jeg mit simkortnummer?
Luk

Du finder dit simkortnummer pÄ det lille hvide simkort, som sidder i din telefon. Simkortnummeret er pÄ 10-20 cifre.

Har du en iPhone, finder du simkortnummeret via telefonens menu. Vélg ”Indstillinger” -> ”Generelt” -> ”Om”. Her kaldes simkortnummeret ICCID.

Har du en Windows Phone, finder du simkortnummeret via telefonens menu. Vélg ”Indstillinger” -> ”Om”. Her kaldes simkortnummeret SIM-id.

Har du en Android-telefon, kan du som oftest ikke aflĂŠse simkortnummeret direkte pĂ„ din telefon. Men du kan i Play Butik pĂ„ din telefon downloade den gratis app ’Sim card info’, der finder dit simkortnummer for dig.

Ekstra data

Hvad gør jeg hvis jeg løber tør for data?
Luk

Du fÄr en besked pÄ SMS, nÄr 80 % og 100 % af din datapakke er opbrugt. Ved 100 % kommer der en stopside frem pÄ din skÊrm, hvor du har fÞlgende tre valgmuligheder:

  1. TilkÞb en ekstra datapakke (som kun er gÊldende til resten af mÄneden)
    1 GB: 29 kr.
    2 GB: 59 kr.
    5 GB: 89 kr.
    10 GB: 119 kr.
  2. Der bliver lukket for dataforbrug resten af mÄneden.
    Du vil derfor ikke kunne bruge mobildata resten af mÄneden.
  3. Bliv forbrugsafregnet til 35 Ăžre/MB, og din hastighed bliver sat ned.

Du kan naturligvis altid opgradere din datapakke til en pakke med mere data via Selvbetjeningen, sÄ du aldrig lÞber tÞr for data.

SMS-opsĂŠtning & taksering

Hvad gør jeg, hvis jeg kan ikke sende SMS?
Luk

Hvis du ikke kan sende SMS’er, kan det vĂŠre din beskedcentral, der ikke er tastet korrekt ind. Normalt registreres den automatisk, nĂ„r simkortet sĂŠttes i mobiltelefonen, men der kan vĂŠre sket en fejl, sĂ„ beskedcentralen er indtastet forkert.

Hvis du kigger i din telefonmanual, kan du finde ud af, hvor beskedcentralen findes pÄ din telefon, og sÄ indtaster du blot nummeret. Husk, at skrive hele nummeret, som det er angivet her: +4528187000

Hvad bør jeg vide om indholdstakseret SMS?
Luk

Du har som kunde hos Waoo Mobil adgang til en rÊkke mobiltjenester, der bliver trukket fra din mobilkonto. Eksempler pÄ anvendelsesomrÄder for mobilbetaling er togbilletter, biografbilletter, parkeringsbillet, magasiner, internetkÞb og meget mere.

Ønsker du ikke at gÞre brug af disse mobiltjenester, kan du afmelde dette pÄ Selvbetjeningen. Dette anbefales, hvis bÞrn har adgang til telefonen.

Hvis du Ăžnsker at klage over en indholdstakseret tjeneste, skal du kontakte udbyderen af tjenesten, som blev oplyst, da du kĂžbte den.

Hvordan takseres SMS’er?
Luk

En SMS fylder 160 tegn. Skriver du over 160 tegn i en SMS, vil du blive takseret for to eller flere SMS’er, alt efter hvor mange tegn din SMS fylder. Sender du f.eks. en SMS, der indeholder 190 tegn, vil du altsĂ„ blive takseret for to SMS’er.

SMS'er over 160 tegn kan blive konverteret til MMS'er. IndsĂŠtter du humĂžrikoner/emojis i din SMS, vil den oftest blive konverteret til en MMS.

Husk, at hvis du sender en SMS/MMS til et udenlandsk nummer, skal du angive landekoden i telefonnummeret.

Hvordan opsætter jeg internet og MMS på min iOS-telefon?
Luk

SÄdan opsÊtter du internet og MMS pÄ din iOS-enhed:

Husk at slÄ WiFi fra og aktivere mobildata samt genstarte din telefon, nÄr opsÊtningen er fuldfÞrt.

  1. Åben "Indstillinger"
    2. VĂŠlg "MobilnetvĂŠrk"
    3. VĂŠlg "Mobildata netvĂŠrk"
    Feltet med "Mobildata/Internet"
    Skriv fĂžlgende under punktet:
    APN: websp

    Feltet med "MMS"

    Skriv fĂžlgende under punkterne:
    APN: mmssp
    MMSC: http://mms.telia.dk
    MMS-proxy: 193.209.134.131:8080

    4. Sluk og tĂŠnd for din telefon
    5. Tjek at telefonen kan gÄ pÄ internettet uden Wi-Fi
    6. Send en MMS til dig selv


Virker det ikke, skal du gÄ tilbage til oversigten under "MobilnetvÊrk" og vÊlg "Nulstil netvÊrksindstillinger". NÄr den er fÊrdig, skal du slukke og tÊnde din iPhone/iPad og starte forfra med tringuiden.

Hvordan opsætter jeg internet og MMS på min Android-telefon?
Luk

SÄdan opsÊtter du internet og MMS pÄ din Android-enhed:

  1. Send en sms til nummer 667 med teksten "data".
    2. Der kommer en sms retur med konfiguration, denne skal accepteres.
    3. Sluk og tĂŠnd telefonen.
    4. SlÄ Wi-Fi fra og tjek at telefonen kan gÄ pÄ internettet.
    5. Slet de MMS beskeder, der ikke kan sendes
    6. Send en MMS til dig selv.

Hvis du fÄr besked retur fra 667, at telefonen ikke understÞtter opsÊtningen, skal telefonen opsÊttes manuelt. LÊs hvordan herunder.

Manuel opsĂŠtningsguide til Android:

  1. Åben "Hovedmenuen"
    2. VĂŠlg "Indstillinger"
    3. VÊlg "TrÄdlÞs og NetvÊrk"
    4. VĂŠlg "MobilnetvĂŠrk"
    5. VÊlg "Navne pÄ adgangspunkt"
    6. Slet de forud indstillet ANP'er - bÄde den til Internet og MMS (nulstil til standard)
    7. Tryk pÄ menu-knappen og vÊlg "Ny APN"
    8. I felterne skrives der under:
    Navn: Internet
    APN: websp
    APN-Type: default

    9. Tryk pÄ menu-knappen og vÊlg "Gem"
    10. Tryk pÄ menu-knappen og vÊlg "Ny APN"
    11. I felterne skrives der under:

Navn: MMS
APN: mmssp
MMSC: http://mms.telia.dk
MMS-Proxy: 193.209.134.131
MMS Port: 8080

Godkendelsestype: ingen
APN-type: mms
APN-Protokol: iPv4
MVNO type (Mobil, virtual netvĂŠrksoperatĂžrtype): ingen
MVNO vĂŠrdi (Mobil, virtual netvĂŠrksoperatĂžrvĂŠrdi): 23820x

12. Tryk pÄ menu-knappen, og vÊlg "Gem"

13. Sluk og tĂŠnd for din telefon
14. Tjek, at du kan gÄ pÄ internettet uden WiFi
15. Send en MMS til dig selv

Hvordan opsætter jeg internet og MMS på min Windows-, OnePlus- og Sony-telefon?
Luk

Udland

Hvad koster det at bruge mit abonnement i EU?
Luk

Indholdet i alle vores EU-mobilabonnementer kan anvendes i Danmark og hele EU – uden at det koster ekstra!

Der er samme takst for ekstra forbrug i Danmark og EU:

Tale: 48 Ăžre/min.

SMS: 8 Ăžre

MMS: 2 kr.

Data: 35 Ăžre/MB eller kĂžb en top up-pakke (gĂŠlder kun i Danmark).

Du kan anvende indholdet i din mobilpakke (Mobil 5, 15, 30 og 60 samt Familiepakke EU) uden merpris i fĂžlgende 37 lande:

Belgien, Bulgarien, Cypern (kun den grÊske del), Estland, Finland, Frankrig (Fransk Guyana, Guadeloupe, Martinique, Réunion), FÊrÞerne, GrÊkenland, Holland, Island, Irland, Italien, Kroatien, Letland, Liechtenstein, Litauen, Luxembourg, Malta, Norge, Polen, Portugal (inkl. Azorerne og Madeira) RumÊnien, San Marino, Slovakiet, Slovenien, Spanien (inkl. Ceuta, Melilla og De Kanariske Øer), Schweiz, Storbritannien (inkl. Gibraltar, ekskl. Guernsey, Isle of Man og Jersey), Sverige, Tjekkiet, Tyskland, Ungarn og Østrig.

Hvordan bliver jeg takseret, hvis jeg i EU ringer/SMS’er/MMS’er til andet EU-land?
Luk

Hvis du befinder dig i EU og ringer/SMS’er/MMS’er til et dansk nummer i andet EU-land, er det inkluderet i dit abonnement.

Hvordan bliver jeg takseret, hvis jeg er i EU og ringer til et land uden for EU?
Luk

Hvis du befinder dig i EU og ringer til et land uden for EU, bliver du afregnet efter forbrug, alt efter hvilket land du ringer til. Se udlandspriser her

Skal jeg bo i Danmark, når jeg har et dansk abonnement?
Luk

Du mÄ max. anvende dit abonnement i EU i halvdelen af den tid, du har det. Dvs. har du abonnementet i 80 dage, mÄ du hÞjst anvende det i EU i 40 dage.

Hvad er reglerne for SMS og MMS i EU?
Luk

Der gélder samme regler som for tale. Du kan anvende de inkluderede SMS’er og MMS’er i dit abonnement i EU uden merpris.

Hvad med brugen af data i EU?
Luk

Du kan anvende en del af din datapakke i EU. Det er angivet i dit EU-abonnement, hvor mange GB data, du har til rÄdighed i EU ud af det samlet antal GB, du har i dit abonnement.

Bliver jeg advaret, når indholdet i mit abonnement opbrugt?
Luk

Ja. Du fĂ„r en SMS, nĂ„r du har brugt 80 % og 100 % af tale- og datapakken i dit abonnement – bĂ„de nĂ„r du er i Danmark og i EU. NĂ„r din datapakke er opbrugt, bliver du omdirigeret til en hjemmeside, hvorfra du kan tilkĂžbe ekstra data.

Hvad koster forbrug udover mit abonnement i EU?
Luk

Hvis du anvender mere tale, SMS, MMS eller data, end hvad dit abonnement indeholder, er det til de samme priser i EU, som du giver for ekstra forbrug i Danmark.

Hvad koster det at bruge mit abonnement, hvis jeg rejser uden for EU?
Luk

Rejser du uden for EU, bliver du afregnet efter forbrug, alt efter hvilket land du rejser i. Se priserne for udlandstelefoni uden for EU her.

Hvad koster det at ringe/SMS’e/MMS’e fra Danmark til udlandet?
Luk

Forbrug (tale, SMS og MMS) fra Danmark til et EU-nummer er ikke inkluderet i abonnementet – det vil blive takseret efter forbrug og land.

Hvis du rejser uden for EU eller skal ringe/SMS’e/MMS’e til et udenlandsk nummer, vil det ligeledes blive takseret efter forbrug og land:


Lande: EU, Island, Liechtenstein, Schweiz, Norge og FĂŠrĂžerne
Opkald: 1,77 DKK/min.
SMS: 0,55 DKK/SMS
MMS: 3 DKK/MMS

Lande: Albanien, Armenien, Hviderusland, Makedonien, Rusland, Serbien, Tyrkiet og Ukraine
Opkald: 5,25 DKK/min.
SMS: 4 DKK/SMS
MMS: 3 DKK/MMS

Lande: Canada, Mexico, Thailand og USA
Opkald: 4,38 DKK/min.
SMS: 4 DKK/SMS
MMS: 3 DKK/MMS

Lande: Andorra, Australien, GrĂžnland, Hong Kong, Indien, Japan, Kina, Macau, Malaysia, New Zealand, Singapore, Sydkorea og Taiwan
Opkald: 9,38 DKK/min.
SMS: 4 DKK/SMS
MMS: 3 DKK/MMS

Lande: Resten af verden
Opkald: 16,38 DKK/min.
SMS: 4 DKK/SMS
MMS: 3 DKK/MMS

Abonnement

Hvordan ændrer jeg mit abonnement?
Luk

PĂ„ Waoo Mobil Selvbetjeningen under ”Mit Abonnement” kan du frit og gratis skifte abonnement, hvis dit behov ĂŠndrer sig.

Hvordan køber jeg flere abonnementer?
Luk

PĂ„ Waoo Mobil Selvbetjeningen under ”Opret flere abonnementer” kan du nemt tilkĂžbe abonnementer.

Hvordan fungerer familieabonnementet, og hvor bestiller jeg?
Luk

Der kan vÊre op til fem medlemmer i familieabonnementet, og I fÄr en samlet regning og selvbetjening med overblik over hele familiens telefoni.

Det telefonnummer, der skal vÊre familiens mobilchef, som styrer familieabonnementet, er det fÞrste nummer, som I skal oprette. NÄr oprettelsen er gennemfÞrt, fÄr mobilchefen et login til Waoo Mobils selvbetjening, hvorfra de fire andre medlemmer i familieabonnementet kan oprettes.

Du bestiller et familieabonnement samme sted som vores andre mobilabonnementer: https://www.waoo.dk/telefoni/