{{ notification.title }}

{{ notification.message }}
Hvordan bestiller jeg Waoo Smart Home-pakker?
Luk

Gå ind på https://www.waoo.dk/smart/ og vælg den eller de pakker, som du ønsker.
Følg herefter processen for bestilling.

For at du kan bestille Waoo Smart Home skal du indtaste dine kontaktoplysninger (navn, telefonnummer, adresse og mailadresse).

Oplysningerne vil med dit samtykke blive videresendt til L’EASY, der efterfølgende vil ringe dig op – for at indgå en aftale om levering og installering af de produkter, der indgår i Waoo Smart Home.

Hvad er Waoo Smart Home?
Luk

Waoo Smart Home er en samlet og enkel Smart Home-løsning, der sikrer, at du kommer godt i gang med dit Smart Home.

I samarbejde med L’EASY udbyder vi to forskellige pakker, der indeholder forskellige Google Smart Home produkter: Underholdningspakken og Tryghedspakken. Produkterne bliver solgt, leveret og installeret af L’EASY, og du får af L’EASY en grundig introduktion til alle produkterne, og hvordan de fungerer sammen.

Oplever du problemer med dine Smart Home-produkter, har du altid adgang til online og telefonisk hjælp hos L’EASY.

Kan jeg få Waoo Smart Home?
Luk

Alle Waoo Fiber kunder med fibernet fra Waoo kan få Waoo Smart Home.

Vi ønsker at sikre dig den bedste oplevelse med dit Smart Home, og derfor er det nødvendig med en stærk internetforbindelse.

Har du lige fibernet fra Waoo og venter på, at det bliver sat op, kan du dog sagtens bestille Waoo Smart Home.

Hvordan betaler jeg for mit Waoo Smart Home?
Luk

Vi har sørget for at inddele din betaling i små, overskuelige rater over en 36 måneders periode, så du slipper for en større éngangsudgift.

Da det er Facitbank, der administrerer finansieringen af dit Waoo Smart Home, vil dit kundeforhold også indgås med Facitbank. Den månedlige betaling for dit Waoo Smart Home foregår således via Facitbank.

Hvad giver pakkerne mig af muligheder?
Luk

Underholdning
Med Underholdningspakken fra Waoo Smart Home får du nem og hurtig adgang til alverdens underholdning og information, når du skal bruge det, overalt i hjemmet – alt sammen via intelligente, stemmestyrede højtalere, der reagerer på din stemme. Sig blot "Hey Google" eller "Okay Google" efterfulgt af din kommando, f.eks. "spil musik fra Spotify". Alle produkterne i pakken taler sammen via dit WiFi, og du kan også styre det hele fra din smartphone.

Mulighederne med Underholdningspakken er mange, og her er et par eksempler på, hvad du kan gøre:

Hav Google Nest Mini stående i dit soveværelse, og brug den som alarmklokke om morgenen. Sig ”Hey Google, sæt min alarm til kl. 7.00”, og imens du vågner, kan du få den til at fortælle dig, hvordan vejret bliver i dag. Sig ”Hey Goolge, hvordan bliver vejret i dag?”.

Stil Google Nest Hub i køkkenet, så du og familien altid har adgang til alverdens opskrifter fra det store internet. Sig f.eks. ”Hey Google, vis mig en opskrift på boller i karry”. Imens Google læser ingredienslisten op for dig, kommer du måske i tanke om, at du mangler noget til maden. Sig f.eks. ”Hey Google, tilføj karry til min indkøbsliste”. Indkøbslisten har du nem og hurtig adgang til via din Google Home app’en på sin smartphone.

Har du glemt åbningstiderne på dit lokale supermarked? Sig ”Hey Google, hvornår lukker Netto?”, og Google giver dig svaret.

Google Home højttaleren kan placeres i stuen. Her har du adgang til alverdens musik i høj lydkvalitet hvor du kan streame lige præcis de sange, du ønsker at høre. Sig ”Hey Google, afspil min playliste på Spotify”, og Google afspiller nu din personlige playliste. Er musikken ikke høj nok, så sig ”Hey Google, skru musikken op på maks”.

Samlingspunktet og afslapningen kan foregå foran fjernsynet i stuen. Hav GoogleChromecast Ultra tilsluttet fjernsynet og stream lige præcis den TV-serie, du ønsker fra en af dine streamingtjenester, eller vis feriebilleder fra din telefon på den store skærm i højeste kvalitet (hvis dit TV kan vise 4K/UHD-opløsning). Google Chromecast Ultra kan styres via din telefon eller med din stemme, hvis den er forbundet til en af dine stemmestyrede højtalere. Sig f.eks. ”Hey Google, afspil det seneste afsnit af Stranger Things på Netflix”, og du kan læne dig tilbage og blive underholdt. Bliver du afbrudt, så sig ”Hey Google, sæt Stranger Things på pause”. Er det tid til at lave noget andet, siger du bare ”Hey Google, sluk fjernsynet”.

Tryghed
Med Tryghedspakken fra Waoo Smart Home får du tryghed på et helt nyt niveau med intelligente sikkerhedsenheder, der lader dig holde opsyn med dit hjem – også når du ikke er hjemme. Det er intelligent tryghed alle døgnets timer.

Produkterne i pakken taler sammen med din smartphone via internettet og kan give dig besked, hvis der er noget galt i dit hjem via Google Nest app’en.

For at gøre det nemt for dig har vi samlet en tryghedspakke med nogle af Googles bedste Smart Home-produkter. Og vi hjælper dig naturligvis med at sætte det hele op for dig, så du ikke skal bekymre dig om alt det tekniske.

Mulighederne med Tryghedspakken er mange, og her er et par eksempler på, hvad du kan gøre:

Placer den ene Google Nest Protect røgalarm i dit køkken eller i stuen. Google Nest Protect giver dig en tidlig advarsel, hvis noget skulle være galt, så du kan nå at komme problemet i forkøbet. Den kan også fortælle dig, om der blot er røg i køkkenet, fordi noget er brændt på, eller om der er fare på færde.

Den anden Google Nest Protect kan f.eks. placeres på børneværelset eller dit soveværelse, og vil ligeledes give dig en advarsel, hvis den opfanger røg eller giftig kulilte.

De to intelligente røgalarmer taler sammen via WiFi, så hvis røgalarmen i stuen opfanger noget, vil røgalarmen i soveværelset informere dig om, at der kan være fare på færde.

Med Google Nest Protect hører det fortiden til at bekymre sig om, hvorvidt dine røgalarmer fungerer korrekt. De tester nemlig sig selv med jævne mellemrum og giver dig en melding om alt er ok, eller om du skal gøre noget (f.eks. skifte batteri).

I baggangen eller i hjemmets fællesrum kan du placere Google Nest Cam Indoor. Herfra holder det intelligente kamera øje med dit hus, både når du er hjemme og ude. Skulle røgalarmen gå i et rum, vil du kunne se i Google Nest app’en på din smartphone, om det er falsk alarm, eller om det er noget du skal forholde dig til, hvis kameraet er placeret i rummet. På din telefon vil du også få beskeder, når kameraet opdager bevægelser, når du ikke er hjemme.

Smart Home-produkterne i Tryghedspakken kan tilgås via Google Nest app’en fra din smartphone, både hjemmefra og på farten.

Har du også Underholdningspakken, vil du både have adgang til enhederne i App’en samt via Google Assistant. Her vil du kunne se, hvad Google Nest Cam Indoor filmer, både på dit TV via din Google Chromecast Ultra og på din Google Nest Hub. Sig ”Hey Google, vis mig kameraet i baggangen”.
Har du behov for at vide, om de to Google Nest Protect røgalarmer fungerer, som de skal, kan du blot bede GoogleNest Mini, Google Home eller Google Nest Hub om dette. Sig ”Hey google, fungerer mine røgalarmer?”.

Hvornår bliver mit Waoo Smart Home leveret?
Luk

Dit Waoo Smart Home bliver leverer hurtigst muligt – typisk inden for 3-4 hverdage.
Du finder sammen med L’EASY det tidspunkt for levering og installering, der passer dig bedst. Du skal blot have foto-ID, din wifi-kode og en Google-konto klar samt gjort dig nogle tanker om, hvor produkterne skal sættes op. Placering skal være i nærhed af stikkontakt.

Hvordan bliver mit Waoo Smart Home leveret, og hvad skal jeg selv gøre?
Luk

Dine Waoo Smart Home-produkter bliver leveret direkte til din dør.

Her vil installatøren fra L’EASY pakke produkterne ud, installere dem til bestående lovlige installationer samt hjælpe dig godt i gang ved at vise, hvordan du nemt kan bruge dit Smart Home. Installatøren kan naturligvis også tage produktemballagen med retur, hvis du ønsker det.

NB: Det er nødvendigt, at du selv er hjemme, når installatøren kommer for at installere dit Waoo Smart Home. Før installatøren kommer, beder vi dig have foto-ID, din wifi-kode og en Google-konto klar samt gjort dig nogle tanker om, hvor produkterne skal sættes op. Placering skal være i nærhed af stikkontakt.

Til sidst udfylder du og installatøren fra L’EASY en afleveringskvittering som bevis på, at dine valgte produkter er blevet leveret og installeret korrekt.

OBS: L’EASY leverer til adresser i Danmark (ikke Grønland og Færøerne) og kun til brofaste øer.

Er der noget, jeg skal være opmærksom på, inden jeg bestiller Waoo Smart Home?
Luk

Med Google Assistant har du mange muligheder. Har du andre Smart Home-enheder i dit hjem, som fungerer med Google Assistant, kan du nemt tilføje dem i Google Home app’en (f.eks. smarte enheder til belysning, sikkerhedssystemer osv.).
Herefter kan de styres via din stemme, nøjagtigt lige som Googles andre Smart Home-enheder, hvis de har en indbygget stemmestyret højtaler.
L’EASY hjælper dig med at installere og konfigurere de enheder, som er i din Waoo Smart Home-pakke. Ønsker du at tilslutte andre enheder, skal du selv gøre dette.

Produkterne i Tryghedspakken har ikke indbygget Google Assistant, hvilket vil sige, at du ikke kan snakke til dem. Produkterne betjenes via Google Nest-app’en. Installatøren vil instruere dig heri.

Med Tryghedspakken får du 30 dages gratis prøveperiode på Nest Aware, der giver dig mere avancerede underretninger fra dit Google Nest-kamera. Ønsker du at fortsætte med et abonnement på Nest Aware efter den 30 dages prøveperiode, kan du nemt oprette et abonnement og få adgang til endnu mere fra dit Waoo Smart Home.
Ser mere om abonnementer og priser her:
https://store.google.com/dk/product/nest_aware

Underholdningspakken indeholder Google Chromecast Ultra, som giver dig den absolut bedste Chromecast-oplevelse i 4K/UHD-opløsning. For at kunne se TV i 4K/UHD kræver det dog, at dit TV kan vise billeder i 4K eller HDR.

Hvis du allerede har en Google konto i forvejen (eks. Gmail), kan denne bruges til at koble dine Smart Home-enheder op på. Har du ikke en Google konto i forvejen, skal L’EASY-installatøren nok guide dig til dette ved installationen.

Skal jeg selv sætte mit Waoo Smart Home op?
Luk

Nej, det skal du ikke. Vi har sørget for, at du slipper for besværet med opsætning og konfigurering af dit Waoo Smart Home.

Du skal blot have din wifi-kode og en Google-konto klar, samt gjort dig nogle tanker om, hvor produkterne skal sættes op. Placering skal være i nærhed af stikkontakt. Herefter tager installatøren sig af resten.

Efter opsætningen vil du få en grundig gennemgang og introduktion til, hvordan dit Waoo Smart Home fungerer, så du kan få det optimale ud af dit nye smarte hjem.

Hvilken service inkluderer Waoo Smart Home?
Luk

Med Waoo Smart Home får du:

  • totallevering og -installering af dine valgte Smart Home-produkter.
  • hjælp til opsætning af Google-konto, så du kan bruge dine Smart Home-enheder fuldt ud.
  • introduktion til dit Waoo Smart Home og gennemgang af, hvad produkterne kan, samt hvordan de kan bruges sammen.
  • telefonisk support, hvis noget skulle drille efter installationen.

Hvis du har spørgsmål til brugen af dit Waoo Smart Home, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte vores samarbejdspartner L’EASY på tlf. 88 88 88 88.

Hvis du oplever fejl eller problemer med dine produkter, vil vi meget gerne hjælpe dig. Men før du henvender dig til os, er der nogle ting, du selv kan gøre.

Du kan f.eks. undersøge, om problemet er beskrevet i punktet ”Hvad gør jeg, hvis jeg oplever problemer med mine Smart Home-enheder?” og prøve at løse problemet ved hjælp af vejledningen.

Når du kontakter L’EASY, vil det være en stor hjælp, hvis du ved:

  • Hvad får fejlen til at opstå (bestemte tastetryk, programmer etc.)?
  • Er fejlen konstant eller periodisk?

Servicetelefonen hos L’EASY er åben i følgende tidsrum:

Alle dage: 8 -18

Hvordan behandles mine data?
Luk

Når du bestiller dit Waoo Smart Home på vores hjemmeside, modtager L’EASY de oplysninger, som du afgiver i bestillingsformularen. Oplysningerne bliver udelukkende anvendt til at udføre din bestilling og bliver overført via krypterede forbindelser. Kun Waoo, L’EASY og Facitbank har adgang til disse oplysninger for at kunne hjælpe dig i gang med dit Waoo Smart Home.

I henhold til Google Assistant og de Smart Home produkter fra Google, som er med i din Waoo Smart Home-pakke, henviser vi til Googles egen support. Her kan du læse mere om de specifikke produkter, og hvordan din data bliver brugt.
https://support.google.com/googlenest/topic/7173611?hl=en&ref_topic=9371069,7029808,

https://nest.com/dk/privacy-faq/


Spekulerer du på, hvorvidt Google hører alt, hvad du siger, så er svaret nej.
De stemmestyrede højtalere i dine Smart Home-produkter fra Google lytter kun, når du siger kommandoen "OK Google" eller "Hey Google". Herefter optager den, hvad du siger, og sender optagelsen til Google, så din anmodning kan behandles.
Ønsker du at slukke for mikrofonen på højtaleren, kan du blot slukke på kontakten på enheden.
Bemærk dog, at hvis mikrofonen er slået fra på enheden, kan den hverken lytte eller svare.

Du kan lære mere om, hvordan Google Assistant beskytter dit privatliv og giver dig gennemsigtighed, valg og kontrol her: https://support.google.com/googlenest/answer/7072285?hl=dk
https://safety.google/

Hvorfor Waoo og L’EASY?
Luk

Waoo og L’EASY er gået sammen for at skabe den bedst mulige Smart Home-oplevelse for dig. Vi ved, at Smart Home nemt kan blive lidt af en jungle at finde rundt i. Waoo Smart Home sikrer, at du kommer bedst muligt i gang med dit Smart Home, og vi står klar til at hjælpe dig hele vejen fra levering til support, hvis du har spørgsmål til dit Smart Home.

Kan jeg fortryde mit køb af Waoo Smart Home?
Luk

Hvis du skulle skifte mening eller fortryde dit køb af Waoo Smart Home, har du altid 14 dages fortrydelsesret fra leveringstidspunktet. Kontakt L’EASY på tlf. 88 88 88 88 og aftal afhentning af produktet. Vi kræver blot, at produktet bliver returneret i samme stand, som det blev leveret.

Har jeg reklamationsret på mit Waoo Smart Home?
Luk

Du har 24 måneders reklamationsret på alle produkter, gældende fra den dag, du får produktet leveret. Hvis du har en fejl på dit produkt, der falder under reklamationsretten, skal du henvende dig til L’EASY på telefon 88 88 88 88.

OBS: Undtaget er batterier og andre dele, som har angivet en kortere levetid end 24 mdr. Disse dækkes i 6 mdr.

Hvor lang tid tager installationen?
Luk

Du skal forvente, at opsætning og introduktion til dit Smart Home tager omkring en time.
Installatøren fra L’EASY vil ringe ca. 30 min. før ankomst til din adresse.

Hvor skal min Smart Home-enheder stå?
Luk

Det er helt op til dig, så længe der er en stikkontakt i nærheden, som enhederne kan tilsluttes. Vi opfordrer til, at du overvejer, hvor du gerne vil have dine Smart Home-enheder placeret, inden installatøren kommer for at installere dit Waoo Smart Home.

OBS: Enhederne skal dog placeres indendørs og i et område, hvor de kan kobles på WiFi-netværket.

Hvad gør jeg, hvis jeg oplever problemer med mine Smart Home-enheder?
Luk

Du finder et brugervenligt hjælpeunivers hos Google, som kan hjælpe dig med at løse de mest gængse problemer. Herunder har vi listet links til selvhjælp ved højttalere og skærm, kamera og røgalarmer:

Højttalere og skærme: https://support.google.com/googlenest/topic/7562677?hl=da&ref_topic=7029097

Kamera:
https://support.google.com/googlenest/topic/9299926?hl=da&ref_topic=9300014,9371069,7029808,

Røgalarm:
https://support.google.com/googlenest/answer/9232409?hl=da&ref_topic=9346842

Finder du ikke løsningen på dit problem i Google hjælpeunivers, er du velkommen til at kontakte L’EASY på en af følgende måder:

  • Telefon: 88 88 88 88, tryk 3-1 i menuen.

Åbningstider: kl. 8-19 (8-18 i weekenden + helligdage).

  • Chat med L’EASY på LEASY.dk.

Åbningstider: kl. 8-19 (8-18 i weekenden + helligdage)

L’EASYs kundeservicemedarbejderen vil forsøge at hjælpe dig bedst muligt og finde frem til problemet.

Ønsker du et teknikerbesøg fra L’EASY, hvor dit Waoo Smart Home gennemgås og fejlsøges, er dette for egen regning. Drejer det sig om defekte produkter under garantien, erstatter vi naturligvis produktet.

Hvad kan Google Assistent hjælpe mig med?
Luk

Du kan bede din Google-assistent om oplysninger og hjælp til dine daglige gøremål.
Du skal blot sige ”Hey Google” eller ”Okay Google” efterfulgt af det, du ønsker hjælp til.

Her er nogle eksempler på, hvad du kan få hjælp til:

Få lokale oplysninger

  • Vejret: Hvordan bliver vejret i dag?
  • Mad: Find pizzeriaer i nærheden.
  • Åbningstider: Er Matas stadig åben?
  • Navigation: Find vej hjem.

Planlæg din dag

  • Trafik: Hvordan er trafikken til arbejde?
  • Påmindelser: Mind mig om at vaske tøj, når jeg kommer hjem. Mind mig om at ringe til mor hver søndag.
  • Alarmer: Indstil en alarm til klokken 7.00.
  • Reservationer: Bestil bord til to på [restaurant] på fredag.


Spørg Google

  • Sportsnyheder: Hvem vandt Warriors-kampen?
  • Beregninger: Hvad er 20 % af 80?
  • Ordbog: Hvad betyder "selskabelig"?
  • Oversættelser: Hvordan siger man "Goddag" på fransk?
  • Finans: Hvordan klarer S & P 500 sig i dag?
  • Enhedsomregning: Hvor mange kilometer går der på en mil?
  • Søgning: Søg efter idéer til sommerferien.
  • Billedsøgning: Find billeder af killinger.
  • Svar fra nettet: Hvordan fjerner man vinpletter fra et tæppe?


Afspil medier

  • Musik: Spil noget jazzmusik
  • Podcasts: Afspil det seneste afsnit af ’Big Bang Theory’.
  • Nyheder: Afspil nyhederne. Hvad er de seneste nyheder fra DR?


Lad dig underholde

  • Lær din assistent at kende: Drømmer du? Hvad er din yndlingsfarve?
  • Spil: Lad os spille et spil. Giv mig et quizspørgsmål.
  • Underholdning: Fortæl en vittighed. Fortæl mig noget spændende.


Når Chromecast Ultra er tilkoblet dit TV og sat op med Google Assistant, kan du f.eks. bede Google om følgende:

Se TV

  • Film og tv-serier: Afspil ’Stranger Things’ på Netflix.
  • Videoklip: Afspil kattevideoer.
  • Apps: Åbn YouTube.
  • Søgning: Søg efter komedieserier.
  • Oplysninger: Fortæl mig om ’Game of Thrones’.


Styr funktioner

  • Afspilning: Sæt på pause. Stop. Genoptag.
  • Lydstyrke: Skru op. Skru ned.
  • Strøm: Sluk.

Du kan læse mere om Google Assistent her: https://support.google.com/googlenest/answer/7172842?hl=da

Google Assistent er indbygget i Google Nest Mini, Google Home og Google Nest Hub (enheder med stemmestyrede højttalere), som du får med Underholdningspakken med Waoo Smart Home.

Hvorfor købe Smart Home hos Waoo?
Luk

Med Waoo Smart Home får du en samlet totalløsning til dit hjem, hvilket betyder, at du kan komme i gang med alt det sjove ved et smart hjem med det samme. Når du har bestilt, leverer og installerer vi dine valgte produkter på din adresse, og vi hjælper dig naturligvis også godt i gang med en grundig introduktion til dit nye Smart Home. Og skulle der være noget, der driller efterfølgende, har du altid mulighed for at få hjælp. Så slipper du også for at stå i en butik og læse bag på pakkerne for at finde ud af, hvad produkterne kan.

Vi tilbyder alt dette for en lav månedlig betaling, så du kan komme i gang med alt det sjove uden at betale for det hele på én gang.