{{ notification.title }}

{{ notification.message }}
Hvad er Waoo Smart Home?
Luk

Waoo Smart Home er et tilbud til dig om én samlet og enkel Smart Home-løsning, der giver dig den ultimative underholdning eller intelligent tryghed i hjemmet. Med Waoo Smart Home kommer du godt i gang med alle de mange muligheder med et smart hjem.

Vi tilbyder to forskellige pakker med særligt udvalgte Smart Home-produkter fra Google: Underholdningspakken og Tryghedspakken. Produkterne køber du direkte af Waoo.

Du vælger selv, om du vil have produkterne sendt til dig og selv sætte dem op, eller om du vil have dit Waoo Smart Home leveret og installeret inkl. en grundig introduktion og gennemgang af dine nye produkter af vores samarbejdspartner 3C Retail.

Hvordan bestiller jeg Waoo Smart Home?
Luk

Gå ind på https://www.waoo.dk/smart/ og følg herefter processen for bestilling af den eller de pakker, du ønsker:

  1. Vælg den eller de Waoo Smart Home-pakker, du ønsker.
  2. Vælg, om du vil have dit Waoo Smart Home tilsendt og selv stå for opsætningen, eller om du vil have leveret, installeret og blive hjulpet godt i gang af en installatør.
  3. Udfyld dine kontaktoplysninger (navn, telefonnummer, adresse og mailadresse).
  4. Tryk Bestil.
  5. Du modtager herefter en kvittering for din bestilling og faktura fra Waoo på din opgivne mailadresse.
  6. Når vi har registreret din betaling af fakturaen, igangsætter vi forsendelses- eller leveringsprocessen, afhængigt af hvilken løsning du har valgt.
  7. Du modtager dit Waoo Smart Home, enten i en pakkeboks nær dig eller ved besøg af installatøren fra 3C Retail, som installerer og introducerer dig til dit nye Waoo Smart Home.

For at vi kan sende eller levere dit Waoo Smart Home, har vi brug for – med dit samtykke – at dele dine oplysninger med 3C Retail. Det har vi både for at kunne fremsende dit Waoo Smart Home til dig og med henblik på at kunne ringe dig op for at aftale et tidspunkt for levering og installering af dit Waoo Smart Home.

Bliver jeg kunde hos 3C Retail?
Luk

Nej, det gør du ikke.
Du køber og betaler dit Waoo Smart Home til Waoo A/S via den faktura, som du får tilsendt efter din bestilling.

3C Retail fungerer udelukkende som Waoos samarbejdspartner i forbindelse med levering, installering og telefonisk support af dine Waoo Smart Home-produkter.

Ønsker du at få dit Waoo Smart Home tilsendt og selv stå for opsætningen af produkterne, er det 3C Retail, som står for forsendelsen af produkterne.

Har du spørgsmål eller brug for hjælp, kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål i vores FAQ (link) eller sende os en mail på smarthome@waoo.dk.

Ønsker du levering og installering inkl. 12 mdr. telefonisk support, får du besøg af en installatør fra 3C Retail, som leverer, installerer og giver dig en grundig introduktion til dit Waoo Smart Home. Har du brug for hjælp, hvis noget driller, har du tilmed mulighed for at kontakte og få hjælp hos 3C Retail, som yder telefonisk support på dit Waoo Smart Home.

Kan jeg få Waoo Smart Home?
Luk

Alle Waoo Fiber kunder med fibernet fra Waoo kan få Waoo Smart Home.

Vi ønsker at sikre dig den bedste oplevelse med dit Waoo Smart Home, og med lynhurtigt og stabilt fibernet fra Waoo finder du ikke et bedre fundament for alle de muligheder, som et smart hjem kan give dig.

Og netop fordi du er kunde hos Waoo, kan vi tilbyde dig en særlig skarp pris på Smart Home-pakkerne.

Har du lige bestilt fibernet fra Waoo og venter på, at det bliver sat op, kan du dog sagtens bestille Waoo Smart Home.

OBS: Vores samarbejdspartner i forbindelse med levering, installation og telefonisk support, 3C Retail, leverer kun til adresser i Danmark (ikke Grønland og Færøerne) og kun til brofaste øer.

Hvornår bliver mit Waoo Smart Home leveret?
Luk

Dit Waoo Smart Home bliver leverer hurtigst muligt – typisk inden for 3-5 hverdage.

Leveringstiden afhænger dog af, hvor hurtigt du betaler fakturaen, som du modtager efter din bestilling – uanset om du har valgt forsendelse eller levering og installering.
Først når vi har registreret din betaling, kan vi igangsætte processen med at sende eller levere produkterne til dig.

OBS: Har du valgt levering og installering, vil vores samarbejdspartner 3C Retail kontakte dig med henblik på at aftale et tidspunkt for levering og installering, der passer dig. Ved installationen hav da gerne adgangskoden til dit WiFi-netværk og en Google-konto (hvis du har en) klar. Vi anbefaler desuden, at du gør dig nogle tanker om, hvor produkterne skal sættes op, inden installatøren ankommer. Placeringen skal være indendørs og i nærhed af stikkontakt.

Hvordan betaler jeg for mit Waoo Smart Home?
Luk

Dit Waoo Smart Home betales direkte til Waoo A/S.

Efter bestilling modtager du en faktura fra Waoo på din angivne mail, som skal betales inden for 1-2 hverdage.

Fakturaen indeholder oplysninger om den/de bestilte Waoo smart Home-pakke(r) samt den leveringsform, du har valgt.

Når vi kan se betalingen fra dig i vores system, igangsætter vi processen med at sende eller levere dit Waoo Smart Home til dig.

Hvad kan jeg med mit Waoo Smart Home?
Luk

Underholdning
Med Underholdningspakken fra Waoo Smart Home får du nem og hurtig adgang til alverdens underholdning og information, når du skal bruge det, overalt i hjemmet – alt sammen via intelligente, stemmestyrede højtalere, der reagerer på din stemme. Sig blot "Hey Google" eller "Okay Google" efterfulgt af din kommando, f.eks. "spil musik fra Spotify".

Alle produkterne i pakken taler sammen via dit WiFi, og du kan også styre det hele fra din smartphone.

Mulighederne med Underholdningspakken er mange, og her er et par eksempler på, hvad du kan gøre:

Hav Google Nest Mini stående i dit soveværelse, og brug den som alarmklokke om morgenen. Sig ”Hey Google, sæt min alarm til kl. 7.00”, og imens du vågner, kan du få den til at fortælle dig, hvordan vejret bliver i dag. Sig ”Hey Google, hvordan bliver vejret i dag?”.

Stil Google Nest Hub i køkkenet, så du og familien altid har hurtig og nem adgang til alverdens opskrifter fra det store internet. Sig f.eks. ”Hey Google, vis mig en opskrift på boller i karry”. Imens Google Assistenten læser ingredienslisten op for dig, kommer du måske i tanke om, at du mangler noget til maden. Sig f.eks. ”Hey Google, tilføj karry til min indkøbsliste”. Indkøbslisten har du nem og hurtig adgang til via Google Home appen på din smartphone.

Har du glemt åbningstiderne på dit lokale supermarked? Sig ”Hey Google, hvornår lukker Netto?”, og Google giver dig svaret.

Google Home højttaleren kan placeres i stuen. Her har du adgang til alverdens musik i høj lydkvalitet, hvor du kan streame lige præcis de sange, du ønsker at høre. Sig ”Hey Google, afspil min playliste på Spotify”, og Google afspiller nu din personlige playliste (hvis du har oprettet sådan en på Spotify). Er musikken ikke høj nok, så sig ”Hey Google, skru musikken op på maks”.

Samlingspunktet og afslapningen kan foregå foran fjernsynet i stuen. Hav GoogleChromecast Ultra tilsluttet HDMI-porten i fjernsynet, og stream lige præcis den TV-serie, du ønsker fra en af dine streamingtjenester, eller vis feriebilleder fra din telefon på den store skærm i højeste kvalitet (hvis dit TV kan vise 4K/UHD-opløsning). Google Chromecast Ultra kan styres via din telefon eller med din stemme, hvis den er forbundet til en af dine stemmestyrede højtalere. Sig f.eks. ”Hey Google, afspil det seneste afsnit af ’Stranger Things’ på Netflix”, og du kan læne dig tilbage og blive underholdt. Bliver du afbrudt, så sig ”Hey Google, sæt ’Stranger Things’ på pause”. Er det tid til at lave noget andet, siger du bare ”Hey Google, sluk fjernsynet”.

Tryghed
Med Tryghedspakken fra Waoo Smart Home får du tryghed på et helt nyt niveau med intelligente sikkerhedsenheder, der lader dig holde opsyn med dit hjem – også når du ikke er hjemme. Det er intelligent tryghed alle døgnets timer.

Produkterne i pakken taler sammen med din smartphone via internettet og kan give dig besked, hvis der er noget galt i dit hjem via Google Nest appen.

For at gøre det nemt for dig har vi samlet en tryghedspakke med nogle af Googles bedste Smart Home-produkter.

Mulighederne med Tryghedspakken er mange, og her er et par eksempler på, hvad du kan gøre:

Placér den ene Google Nest Protect røgalarm i dit køkken eller i stuen. Google Nest Protect giver dig en tidlig advarsel, hvis noget skulle være galt, så du kan nå at komme problemet i forkøbet. Den kan også fortælle dig, om der blot er røg i køkkenet, fordi noget er brændt på, eller om der er fare på færde.

Den anden Google Nest Protect kan f.eks. placeres på børneværelset eller dit soveværelse, og vil ligeledes give dig en advarsel, hvis den opfanger røg eller giftig kulilte.

De to intelligente røgalarmer taler sammen via WiFi, så hvis røgalarmen i stuen opfanger noget, vil røgalarmen i soveværelset informere dig om, at der kan være fare på færde.

Med Google Nest Protect hører det fortiden til at bekymre sig om, hvorvidt dine røgalarmer fungerer korrekt. De tester nemlig sig selv mere end 400 gange om dagen og giver dig en melding, om alt er OK, eller om du skal gøre noget (f.eks. skifte batteri).

I baggangen eller i hjemmets fællesrum kan du placere Google Nest Cam Indoor. Herfra holder det intelligente kamera øje med dit hus, både når du er hjemme og ude. Skulle røgalarmen gå i et rum, vil du kunne se i Google Nest appen på din smartphone, om det er falsk alarm, eller om det er noget, du skal forholde dig til, hvis kameraet er placeret i rummet. På din telefon vil du også få beskeder, når kameraet opdager bevægelser, når du ikke er hjemme.

Du kan se status på dine Google Nest Protect og Google Nest Cam Indoor i Google Nest appen fra din smartphone, både hjemmefra og på farten.

Har du også Underholdningspakken, vil du både have adgang til enhederne i appen samt via Google Assistant (stemmestyring via dine højtalere). Her vil du kunne se, hvad Google Nest Cam Indoor filmer, både på dit TV via din Google Chromecast Ultra og på din Google Nest Hub. Sig ”Hey Google, vis mig kameraet i baggangen”.
Har du behov for at vide, om de to Google Nest Protect røgalarmer fungerer, som de skal, kan du blot bede GoogleNest Mini, Google Home eller Google Nest Hub om dette. Sig ”Hey google, fungerer mine røgalarmer?”.

Hvordan bliver mit Waoo Smart Home leveret, og hvad skal jeg selv gøre?
Luk

Det afhænger af, hvilken leveringsform du ønsker:

1. Ved forsendelse bliver pakken med dit Waoo Smart Home leveret til nærmeste pakkeboks.

2. Ved valg af levering, installering og telefonisk support, bliver dit Waoo Smart Home leveret og installeret helt hjemme hos dig efter aftale med 3C Retail (OBS: kun i hverdage).

Her vil installatøren fra 3C Retail pakke produkterne ud, installere dem til bestående lovlige installationer samt hjælpe dig godt i gang ved at vise dig, hvordan du nemt kan bruge dit Waoo Smart Home. Installatøren kan naturligvis også tage produktemballagen med retur, hvis du ønsker det.

NB: Det er nødvendigt, at du selv er hjemme, når installatøren kommer for at installere dit Waoo Smart Home. Før installatøren kommer, beder vi dig have adgangskoden til dit WiFi-netværk og en Google-konto (hvis du har en) klar samt have gjort dig nogle tanker om, hvor produkterne skal sættes op. Placering skal være indendørs og i nærhed af stikkontakt.

Til sidst udfylder du og installatøren fra 3C Retail en afleveringskvittering som bevis på, at dine valgte produkter er blevet leveret og installeret korrekt.

OBS: 3C Retail leverer til adresser i Danmark (ikke Grønland og Færøerne) og kun til brofaste øer.

Er der noget, jeg skal være opmærksom på, inden jeg bestiller Waoo Smart Home?
Luk

Med Google Assistant har du mange muligheder. Har du andre Smart Home-enheder i dit hjem, som fungerer med Google Assistant (f.eks. smarte enheder til belysning, sikkerhedssystemer osv.), kan du nemt tilføje dem i Google Home appen.
Herefter kan de styres via din stemme, nøjagtigt lige som Googles andre Smart Home-enheder, hvis de har en indbygget stemmestyret højtaler.

Produkterne i Tryghedspakken har ikke indbygget Google Assistant, hvilket vil sige, at du ikke kan snakke direkte til dem. Produkterne betjenes via Google Nest appen. Installatøren vil instruere dig heri.

Med Tryghedspakken får du 30 dages gratis prøveperiode på Google Nest Aware, der giver dig mere avancerede underretninger fra dit Google Nest Cam Indoor. Med Google Nest Aware får du hændelsesbaseret videohistorik, mulighed for at oprette Activity Zones til de vigtigste områder i dit hjem og få Person Alerts. Ønsker du at fortsætte med et abonnement på Google Nest Aware efter den 30 dages prøveperiode, kan du nemt oprette et abonnement og få adgang til endnu mere fra dit Waoo Smart Home.
Se mere om abonnementer og priser her:
https://store.google.com/dk/product/nest_aware

Underholdningspakken indeholder Google Chromecast Ultra, som giver dig den absolut bedste Chromecast-oplevelse i 4K/UHD-opløsning. For at kunne se TV i 4K/UHD kræver det dog, at dit TV kan vise billeder i 4K eller HDR.

Hvis du allerede har en Google konto i forvejen (eks. Gmail), kan denne bruges til at koble dine Smart Home-enheder op på. Har du ikke en Google konto i forvejen, skal du blot oprette en. Dette kan du gøre via dette link.

OBS – hvis du har valgt levering og installering: 3C Retail leverer til adresser i Danmark (ikke Grønland og Færøerne) og kun til brofaste øer. Installatøren fra 3C Retail hjælper dig med at installere og konfigurere de enheder, som er i din Waoo Smart Home-pakke. Ønsker du at tilslutte andre enheder, skal du selv gøre dette.

Skal jeg selv sætte mit Waoo Smart Home op?
Luk

Det afhænger af, hvilken leveringsmetode du har valgt.

  1. Har du valgt at få tilsendt dit Waoo Smart Home, står du selv for installering og opsætning af dit Waoo Smart Home.
  2. Har du valgt Waoo Smart Home inkl. levering og installering, slipper du for besværet med opsætning og konfigurering af dit Waoo Smart Home. Det ordner installatøren fra 3C Retail for dig. Du skal blot have adgangskoden til dit WiFi-netværk og en Google-konto (hvis du har en) klar samt have gjort dig nogle tanker om, hvor produkterne skal sættes op. Placering skal være indendørs og i nærhed af stikkontakt. Herefter tager installatøren sig af resten.
    Efter opsætningen vil du få en grundig gennemgang og introduktion til, hvordan dit Waoo Smart Home fungerer, så du kan få det optimale ud af dit nye smarte hjem.
Hvilken service inkluderer Waoo Smart Home?
Luk

Dette afhænger af, hvilken leveringsmetode du har valgt.

  1. Har du valgt forsendelse af dit Waoo Smart Home, står du selv for installering og opsætning af dit Waoo Smart Home.

    Ved reklamation eller fortrydelse kontakt da Waoo via smarthome@waoo.dk

  2. Har du valgt Waoo Smart Home inkl. levering og installering, har du følgende service inkluderet:
    • Totallevering og -installering af din valgte Waoo Smart Home-pakke fra en installatør fra vores samarbejdspartner 3C Retail
    • Hjælp til opsætning af Google-konto, så du nemt kan bruge alle funktionerne i dine Smart Home-enheder
    • Introduktion til dit Waoo Smart Home og gennemgang af, hvad produkterne kan, samt hvordan de kan bruges sammen.
    • Telefonisk support i 12 måneder hos 3C Retail, hvis noget skulle drille efter installationen.


Hvis du har spørgsmål til brugen af dit Waoo Smart Home, skal du kontakte vores 3C Retail på tlf. 88 88 88 88.

Hvis du oplever fejl eller problemer med dine produkter, vil 3C Retail meget gerne hjælpe dig. Men før du henvender dig, er der nogle ting, du selv kan gøre:

Du kan f.eks. undersøge, om problemet er beskrevet i punktet ”Hvad gør jeg, hvis jeg oplever problemer med mine Waoo Smart Home-enheder?” og prøve at løse problemet ved hjælp af vejledningen.

Når du kontakter 3C Retail, er det en stor hjælp for kundeservicemedarbejderen, hvis du ved:

  • hvad får fejlen til at opstå (bestemte tastetryk, programmer etc.)?
  • om fejlen er konstant eller periodisk.

Servicetelefonen hos 3C Retail er åben i følgende tidsrum:

Mandag - torsdag: 8 - 18
Fredag: 8 - 18
Lørdag - søndag: 8 - 18

Hvordan behandles mine data?
Luk

Når du bestiller dit Waoo Smart Home på vores hjemmeside, modtager 3C Retail de oplysninger, som du afgiver i bestillingsformularen. Oplysningerne bliver udelukkende anvendt til at udføre din bestilling og bliver overført via krypterede og beskyttede forbindelser. Kun Waoo og 3C Reatil har adgang til dine oplysninger for at kunne sende dig produkterne eller hjælpe dig i gang med dit Waoo Smart Home med levering og installering.

I henhold til Google Assistant og de Smart Home-produkter fra Google, som er med i din Waoo Smart Home-pakke, henviser vi til Googles egen support. Her kan du læse mere om de specifikke produkter, og hvordan dine data bliver brugt ved brug af produkterne:
https://support.google.com/googlenest/topic/7173611?hl=en&ref_topic=9371069,7029808,

https://nest.com/dk/privacy-faq/

Spekulerer du på, hvorvidt Google hører alt, hvad du siger, så er svaret nej.
De stemmestyrede højtalere i dine Smart Home-produkter fra Google lytter kun, når du siger kommandoen "Okay Google" eller "Hey Google". Herefter optager den, hvad du siger, og sender optagelsen til Google, så din anmodning kan behandles.
Ønsker du at slukke for mikrofonen på højtaleren, kan du blot slukke på kontakten på enheden. Bemærk dog, at hvis mikrofonen er slået fra på enheden, kan den hverken lytte eller svare.

Du kan lære mere om, hvordan Google Assistant beskytter dit privatliv og giver dig gennemsigtighed, valg og kontrol her: https://support.google.com/googlenest/answer/7072285?hl=dk
https://safety.google/

Hvorfor Waoo og 3C Retail?
Luk

Waoo og 3C Retail er gået sammen for at skabe den bedst mulige Smart Home-oplevelse for dig, som ønsker at få dine Smart Home-produkter leveret og installeret, samt have mulighed for telefonisk support i 12 mdr. på dit Waoo Smart Home.

Vi ved, at Smart Home nemt kan være lidt af en jungle at finde rundt i, og derfor giver vi dig muligheden for at få hjælp til opsætningen af dit Smart Home samt en grundig introduktion til dine nye smarte produkter gennem vores samarbejdspartner 3C Retail, der har mange års erfaring med at levere og installere elektronik.

Har du ikke brug for installering af dine Smart Home-produkter, giver vi dig mulighed for at købe Waoo Smart Home med forsendelse og uden levering og installation.

Kan jeg fortryde mit køb af Waoo Smart Home?
Luk
  1. Hvis du skulle skifte mening eller fortryde dit køb af Waoo Smart Home, har du altid 14 dages fortrydelsesret fra leveringstidspunktet. Vi kræver blot, at produktet bliver returneret i ubrudt emballage og i samme stand, som det blev leveret.

    Udfyld fortrydelsesformularen, og send til smarthome@waoo.dk.
    Herefter aftaler vi tilbagelevering af produkterne.
Har jeg reklamationsret på mit Waoo Smart Home?
Luk

Du har 24 måneders reklamationsret på alle produkter, gældende fra den dag, du får produktet leveret. Hvis du har en fejl på dit produkt, der falder under reklamationsretten, skal du henvende dig til smarthome@waoo.dk.

Hvor lang tid tager installatørens installation og introduktion til mit Waoo Smart Home?
Luk

Du skal forvente, at opsætning og introduktion til dit Smart Home tager omkring 30-60 min.
Installatøren fra vores leverings- og installationspartner 3C Retail vil ringe ca. 30 min. før ankomst til din adresse.

Hvor skal mine Smart Home-enheder stå?
Luk

Det er helt op til dig, så længe der er en stikkontakt i nærheden, som enhederne kan tilsluttes.

Har du valgt levering og installering, opfordrer vi til, at du overvejer, hvor du gerne vil have dine Smart Home-enheder placeret, inden installatøren kommer for at installere dit Waoo Smart Home.

OBS: Enhederne skal placeres indendørs og i et område, hvor de kan kobles på dit WiFi-netværk.

Hvad gør jeg, hvis jeg oplever problemer med mine Waoo Smart Home-enheder?
Luk

Du finder et brugervenligt hjælpeunivers hos Google, som kan hjælpe dig med at løse de mest gængse problemer. Herunder har vi listet links til selvhjælp ved højttalere og skærm, kamera og røgalarmer:

Højttalere og skærme: https://support.google.com/googlenest/topic/7562677?hl=da&ref_topic=7029097

Kamera:
https://support.google.com/googlenest/topic/9299926?hl=da&ref_topic=9300014,9371069,7029808,

Røgalarm:
https://support.google.com/googlenest/answer/9232409?hl=da&ref_topic=9346842

Finder du ikke løsningen på dit problem i Googles hjælpeunivers, har du to muligheder, afhængigt af hvilken løsning du har valgt:

  1. Har du købt Waoo Smart Home og selv installeret det, så skriv til smarthome@waoo.dk
  2. Har du købt Waoo Smart Home levering, installering og telefonisk support, så er du velkommen til at kontakte 3C Retail på en af følgende måder:
  • Telefon: 88 88 88 88, tryk 3-1 i menuen.

Åbningstider: kl. 8-18 (8-18 i weekenden + helligdage).

  • Chat med 3C Retail på LEASY.dk.

Åbningstider: kl. 8-18 (8-18 i weekenden + helligdage)


Når du kontakter 3C Retail, er det en stor hjælp for kundeservicemedarbejderen, hvis du ved:

  • hvad får fejlen til at opstå (bestemte tastetryk, programmer etc.)?
  • om fejlen er konstant eller periodisk.

OBS: Ønsker du et teknikerbesøg fra 3C Retail, hvor dit Waoo Smart Home gennemgås og fejlsøges, er dette for egen regning.

Drejer det sig om defekte produkter under garantien, erstatter vi naturligvis produktet – skriv til smarthome@waoo.dk.

Hvad kan Google Assistent hjælpe mig med?
Luk

Du kan bede din Google Assistent om alverdens oplysninger og hjælp til dine daglige gøremål og underholdning. Du skal blot sige ”Hey Google” eller ”Okay Google” efterfulgt af det, du ønsker hjælp til.

Her er nogle eksempler på, hvad du kan få hjælp til:

Få lokale oplysninger

  • Vejret: Hvordan bliver vejret i dag?
  • Mad: Find pizzeriaer i nærheden.
  • Åbningstider: Er Matas stadig åben?
  • Navigation: Find vej hjem.

Planlæg din dag

  • Trafik: Hvordan er trafikken til arbejde?
  • Påmindelser: Mind mig om at vaske tøj, når jeg kommer hjem. Mind mig om at ringe til mor hver søndag.
  • Alarmer: Indstil en alarm til klokken 7.00.
  • Reservationer: Bestil bord til to på [restaurant] på fredag.


Spørg Google

  • Sportsnyheder: Hvem vandt AGF-kampen i går?
  • Beregninger: Hvad er 20 % af 80?
  • Ordbog: Hvad betyder "selskabelig"?
  • Oversættelser: Hvordan siger man "Goddag" på fransk?
  • Finans: Hvordan klarer S & P 500 sig i dag?
  • Enhedsomregning: Hvor mange kilometer går der på en mil?
  • Søgning: Søg efter idéer til sommerferien.
  • Billedsøgning: Find billeder af killinger.
  • Svar fra nettet: Hvordan fjerner man vinpletter fra et tæppe?


Afspil medier

  • Musik: Spil noget jazzmusik
  • Podcasts: Afspil det seneste afsnit af ’Mørkeland’ på Spotify.
  • Nyheder: Afspil nyhederne. Hvad er de seneste nyheder fra DR?


Lad dig underholde

  • Lær din assistent at kende: Drømmer du? Hvad er din yndlingsfarve?
  • Spil: Lad os spille et spil. Giv mig et quizspørgsmål.
  • Underholdning: Fortæl en vittighed. Fortæl mig noget spændende.


Når Google Chromecast Ultra er tilkoblet dit TV og sat op med Google Assistent, kan du f.eks. bede Google om følgende:

Se TV

  • Film og TV-serier: Afspil ’Stranger Things’ på Netflix.
  • Videoklip: Afspil kattevideoer.
  • Apps: Åbn YouTube.
  • Søgning: Søg efter komedieserier.
  • Oplysninger: Fortæl mig om ’Game of Thrones’.

    Styr funktioner
  • Afspilning: Sæt på pause. Stop. Genoptag.
  • Lydstyrke: Skru op. Skru ned.
  • Strøm: Sluk.

Du kan læse mere om Google Assistent her: https://support.google.com/googlenest/answer/7172842?hl=da

Google Assistent er indbygget i Google Nest Mini, Google Home og Google Nest Hub (enheder med stemmestyrede højttalere), som du får med Underholdningspakken med Waoo Smart Home. Du kan kommunikere med andre Smart Home-produkter, f.eks. Google Chromecast Ultra i dit TV, via en enhed med Google Assistent.

Hvorfor bestille Waoo Smart Home?
Luk

Fordi du er Waoo kunde, kan vi tilbyde dig Smart Home-produkter til en attraktiv pris. Med Waoo Smart Home får du en samlet totalløsning til dit hjem, der gør hverdagen nemmere, sjovere og tryggere.

Vi har nøje udvalgt nogle af Googles bedste Smart Home-produkter, så det er bare at vælge, om du vil have Underholdningspakken, der giver dig nem og hurtig adgang til alverdens underholdning og information, eller Tryghedspakken, der giver dig ro i sindet og lader sig holde opsyn med dit hjem med intelligente sikkerhedsenheder.

Vi ønsker at gøre det så nemt som muligt for dig at komme i gang med dit Waoo Smart Home med en løsning, der passer dig – derfor tilbyder vi to muligheder:

1. Levering, installering og telefonisk support: Dit Waoo Smart Home bliver leveret til din adresse og installeret af en installatør fra vores leverings- og installationspartner 3C Retail. Installatøren giver dig desuden en grundig introduktion af til dine Smart Home-produkter og viser dig, hvordan de kan bruges sammen. Så slipper du for at stå i en butik og læse bag på pakkerne for at finde ud af, hvad produkterne kan samt at sætte dem op selv.

Skulle der være noget, der driller efterfølgende, har du altid mulighed for at få telefonisk hjælp og support af 3C Retail.

2. Vi sender dig dit Waoo Smart Home: Ønsker du selv at installere dit Waoo Smart Home, kan du blot bestille dit Waoo Smart Home og få dine produkter tilsendt til din nærmeste pakkeboks. Har du brug for hjælp til dit Waoo Smart Home, kan du tjekke resten af spørgsmålene i denne FAQ, eller skrive til smarthome@waoo.dk.