Waoo Smart Home er et tilbud til dig om én samlet og enkel Smart Home-lÞsning, der giver dig den ultimative underholdning eller intelligent tryghed i hjemmet. Med Waoo Smart Home kommer du godt i gang med alle de mange muligheder med et smart hjem.
Vi tilbyder to forskellige pakker med sĂŠrligt udvalgte Smart Home-produkter fra Google: Underholdningspakken og Tryghedspakken. Produkterne kĂžber du direkte af Waoo.
Du vĂŠlger selv, om du vil have produkterne sendt til dig og selv sĂŠtte dem op, eller om du vil have dit Waoo Smart Home leveret og installeret inkl. en grundig introduktion og gennemgang af dine nye produkter af vores samarbejdspartner 3C Retail.
GÄ ind pÄ https://www.waoo.dk/smart/ og fÞlg herefter processen for bestilling af den eller de pakker, du Þnsker:
- VĂŠlg den eller de Waoo Smart Home-pakker, du Ăžnsker.
- VÊlg, om du vil have dit Waoo Smart Home tilsendt og selv stÄ for opsÊtningen, eller om du vil have leveret, installeret og blive hjulpet godt i gang af en installatÞr.
- Udfyld dine kontaktoplysninger (navn, telefonnummer, adresse og mailadresse).
- Tryk Bestil.
- Du modtager herefter en kvittering for din bestilling og faktura fra Waoo pÄ din opgivne mailadresse.
- NÄr vi har registreret din betaling af fakturaen, igangsÊtter vi forsendelses- eller leveringsprocessen, afhÊngigt af hvilken lÞsning du har valgt.
- Du modtager dit Waoo Smart Home, enten i en pakkeboks nĂŠr dig eller ved besĂžg af installatĂžren fra 3C Retail, som installerer og introducerer dig til dit nye Waoo Smart Home.
For at vi kan sende eller levere dit Waoo Smart Home, har vi brug for â med dit samtykke â at dele dine oplysninger med 3C Retail. Det har vi bĂ„de for at kunne fremsende dit Waoo Smart Home til dig og med henblik pĂ„ at kunne ringe dig op for at aftale et tidspunkt for levering og installering af dit Waoo Smart Home.
Nej, det gĂžr du ikke.
Du kÞber og betaler dit Waoo Smart Home til Waoo A/S via den faktura, som du fÄr tilsendt efter din bestilling.
3C Retail fungerer udelukkende som Waoos samarbejdspartner i forbindelse med levering, installering og telefonisk support af dine Waoo Smart Home-produkter.
Ănsker du at fĂ„ dit Waoo Smart Home tilsendt og selv stĂ„ for opsĂŠtningen af produkterne, er det 3C Retail, som stĂ„r for forsendelsen af produkterne.
Har du spÞrgsmÄl eller brug for hjÊlp, kan du finde svar pÄ de mest stillede spÞrgsmÄl i vores FAQ (link) eller sende os en mail pÄ smarthome@waoo.dk.
Ănsker du levering og installering inkl. 12 mdr. telefonisk support, fĂ„r du besĂžg af en installatĂžr fra 3C Retail, som leverer, installerer og giver dig en grundig introduktion til dit Waoo Smart Home. Har du brug for hjĂŠlp, hvis noget driller, har du tilmed mulighed for at kontakte og fĂ„ hjĂŠlp hos 3C Retail, som yder telefonisk support pĂ„ dit Waoo Smart Home.
Alle Waoo Fiber kunder med fibernet fra Waoo kan fÄ Waoo Smart Home.
Vi Ăžnsker at sikre dig den bedste oplevelse med dit Waoo Smart Home, og med lynhurtigt og stabilt fibernet fra Waoo finder du ikke et bedre fundament for alle de muligheder, som et smart hjem kan give dig.
Og netop fordi du er kunde hos Waoo, kan vi tilbyde dig en sÊrlig skarp pris pÄ Smart Home-pakkerne.
Har du lige bestilt fibernet fra Waoo og venter pÄ, at det bliver sat op, kan du dog sagtens bestille Waoo Smart Home.
OBS: Vores samarbejdspartner i forbindelse med levering, installation og telefonisk support, 3C Retail, leverer kun til adresser i Danmark (ikke GrĂžnland og FĂŠrĂžerne) og kun til brofaste Ăžer.
Dit Waoo Smart Home bliver leverer hurtigst muligt â typisk inden for 3-5 hverdage.
Leveringstiden afhĂŠnger dog af, hvor hurtigt du betaler fakturaen, som du modtager efter din bestilling â uanset om du har valgt forsendelse eller levering og installering.
FÞrst nÄr vi har registreret din betaling, kan vi igangsÊtte processen med at sende eller levere produkterne til dig.
OBS: Har du valgt levering og installering, vil vores samarbejdspartner 3C Retail kontakte dig med henblik pĂ„ at aftale et tidspunkt for levering og installering, der passer dig. Ved installationen hav da gerne adgangskoden til dit WiFi-netvĂŠrk og en Google-konto (hvis du har en) klar. Vi anbefaler desuden, at du gïżœïżœr dig nogle tanker om, hvor produkterne skal sĂŠttes op, inden installatĂžren ankommer. Placeringen skal vĂŠre indendĂžrs og i nĂŠrhed af stikkontakt.
Dit Waoo Smart Home betales direkte til Waoo A/S.
Efter bestilling modtager du en faktura fra Waoo pÄ din angivne mail, som skal betales inden for 1-2 hverdage.
Fakturaen indeholder oplysninger om den/de bestilte Waoo smart Home-pakke(r) samt den leveringsform, du har valgt.
NÄr vi kan se betalingen fra dig i vores system, igangsÊtter vi processen med at sende eller levere dit Waoo Smart Home til dig.
Underholdning
Med Underholdningspakken fra Waoo Smart Home fĂ„r du nem og hurtig adgang til alverdens underholdning og information, nĂ„r du skal bruge det, overalt i hjemmet â alt sammen via intelligente, stemmestyrede hĂžjtalere, der reagerer pĂ„ din stemme. Sig blot "Hey Google" eller "Okay Google" efterfulgt af din kommando, f.eks. "spil musik fra Spotify".
Alle produkterne i pakken taler sammen via dit WiFi, og du kan ogsÄ styre det hele fra din smartphone.
Mulighederne med Underholdningspakken er mange, og her er et par eksempler pÄ, hvad du kan gÞre:
Hav Google Nest Mini stĂ„ende i dit sovevĂŠrelse, og brug den som alarmklokke om morgenen. Sig âHey Google, sĂŠt min alarm til kl. 7.00â, og imens du vĂ„gner, kan du fĂ„ den til at fortĂŠlle dig, hvordan vejret bliver i dag. Sig âHey Google, hvordan bliver vejret i dag?â.
Stil Google Nest Hub i kĂžkkenet, sĂ„ du og familien altid har hurtig og nem adgang til alverdens opskrifter fra det store internet. Sig f.eks. âHey Google, vis mig en opskrift pĂ„ boller i karryâ. Imens Google Assistenten lĂŠser ingredienslisten op for dig, kommer du mĂ„ske i tanke om, at du mangler noget til maden. Sig f.eks. âHey Google, tilfĂžj karry til min indkĂžbslisteâ. IndkĂžbslisten har du nem og hurtig adgang til via Google Home appen pĂ„ din smartphone.
Har du glemt Ă„bningstiderne pĂ„ dit lokale supermarked? Sig âHey Google, hvornĂ„r lukker Netto?â, og Google giver dig svaret.
Google Home hĂžjttaleren kan placeres i stuen. Her har du adgang til alverdens musik i hĂžj lydkvalitet, hvor du kan streame lige prĂŠcis de sange, du Ăžnsker at hĂžre. Sig âHey Google, afspil min playliste pĂ„ Spotifyâ, og Google afspiller nu din personlige playliste (hvis du har oprettet sĂ„dan en pĂ„ Spotify). Er musikken ikke hĂžj nok, sĂ„ sig âHey Google, skru musikken op pĂ„ maksâ.
Samlingspunktet og afslapningen kan foregĂ„ foran fjernsynet i stuen. Hav GoogleChromecast Ultra tilsluttet HDMI-porten i fjernsynet, og stream lige prĂŠcis den TV-serie, du Ăžnsker fra en af dine streamingtjenester, eller vis feriebilleder fra din telefon pĂ„ den store skĂŠrm i hĂžjeste kvalitet (hvis dit TV kan vise 4K/UHD-oplĂžsning). Google Chromecast Ultra kan styres via din telefon eller med din stemme, hvis den er forbundet til en af dine stemmestyrede hĂžjtalere. Sig f.eks. âHey Google, afspil det seneste afsnit af âStranger Thingsâ pĂ„ Netflixâ, og du kan lĂŠne dig tilbage og blive underholdt. Bliver du afbrudt, sĂ„ sig âHey Google, sĂŠt âStranger Thingsâ pĂ„ pauseâ. Er det tid til at lave noget andet, siger du bare âHey Google, sluk fjernsynetâ.
Tryghed
Med Tryghedspakken fra Waoo Smart Home fĂ„r du tryghed pĂ„ et helt nyt niveau med intelligente sikkerhedsenheder, der lader dig holde opsyn med dit hjem â ogsĂ„ nĂ„r du ikke er hjemme. Det er intelligent tryghed alle dĂžgnets timer.
Produkterne i pakken taler sammen med din smartphone via internettet og kan give dig besked, hvis der er noget galt i dit hjem via Google Nest appen.
For at gĂžre det nemt for dig har vi samlet en tryghedspakke med nogle af Googles bedste Smart Home-produkter.
Mulighederne med Tryghedspakken er mange, og her er et par eksempler pÄ, hvad du kan gÞre:
Placér den ene Google Nest Protect rÞgalarm i dit kÞkken eller i stuen. Google Nest Protect giver dig en tidlig advarsel, hvis noget skulle vÊre galt, sÄ du kan nÄ at komme problemet i forkÞbet. Den kan ogsÄ fortÊlle dig, om der blot er rÞg i kÞkkenet, fordi noget er brÊndt pÄ, eller om der er fare pÄ fÊrde.
Den anden Google Nest Protect kan f.eks. placeres pÄ bÞrnevÊrelset eller dit sovevÊrelse, og vil ligeledes give dig en advarsel, hvis den opfanger rÞg eller giftig kulilte.
De to intelligente rÞgalarmer taler sammen via WiFi, sÄ hvis rÞgalarmen i stuen opfanger noget, vil rÞgalarmen i sovevÊrelset informere dig om, at der kan vÊre fare pÄ fÊrde.
Med Google Nest Protect hĂžrer det fortiden til at bekymre sig om, hvorvidt dine rĂžgalarmer fungerer korrekt. De tester nemlig sig selv mere end 400 gange om dagen og giver dig en melding, om alt er OK, eller om du skal gĂžre noget (f.eks. skifte batteri).
I baggangen eller i hjemmets fÊllesrum kan du placere Google Nest Cam Indoor. Herfra holder det intelligente kamera Þje med dit hus, bÄde nÄr du er hjemme og ude. Skulle rÞgalarmen gÄ i et rum, vil du kunne se i Google Nest appen pÄ din smartphone, om det er falsk alarm, eller om det er noget, du skal forholde dig til, hvis kameraet er placeret i rummet. PÄ din telefon vil du ogsÄ fÄ beskeder, nÄr kameraet opdager bevÊgelser, nÄr du ikke er hjemme.
Du kan se status pÄ dine Google Nest Protect og Google Nest Cam Indoor i Google Nest appen fra din smartphone, bÄde hjemmefra og pÄ farten.
Har du ogsĂ„ Underholdningspakken, vil du bĂ„de have adgang til enhederne i appen samt via Google Assistant (stemmestyring via dine hĂžjtalere). Her vil du kunne se, hvad Google Nest Cam Indoor filmer, bĂ„de pĂ„ dit TV via din Google Chromecast Ultra og pĂ„ din Google Nest Hub. Sig âHey Google, vis mig kameraet i baggangenâ.
Har du behov for at vide, om de to Google Nest Protect rĂžgalarmer fungerer, som de skal, kan du blot bede GoogleNest Mini, Google Home eller Google Nest Hub om dette. Sig âHey google, fungerer mine rĂžgalarmer?â.
Det afhĂŠnger af, hvilken leveringsform du Ăžnsker:
1. Ved forsendelse bliver pakken med dit Waoo Smart Home leveret til nĂŠrmeste pakkeboks.
2. Ved valg af levering, installering og telefonisk support, bliver dit Waoo Smart Home leveret og installeret helt hjemme hos dig efter aftale med 3C Retail (OBS: kun i hverdage).
Her vil installatÞren fra 3C Retail pakke produkterne ud, installere dem til bestÄende lovlige installationer samt hjÊlpe dig godt i gang ved at vise dig, hvordan du nemt kan bruge dit Waoo Smart Home. InstallatÞren kan naturligvis ogsÄ tage produktemballagen med retur, hvis du Þnsker det.
NB: Det er nÞdvendigt, at du selv er hjemme, nÄr installatÞren kommer for at installere dit Waoo Smart Home. FÞr installatÞren kommer, beder vi dig have adgangskoden til dit WiFi-netvÊrk og en Google-konto (hvis du har en) klar samt have gjort dig nogle tanker om, hvor produkterne skal sÊttes op. Placering skal vÊre indendÞrs og i nÊrhed af stikkontakt.
Til sidst udfylder du og installatÞren fra 3C Retail en afleveringskvittering som bevis pÄ, at dine valgte produkter er blevet leveret og installeret korrekt.
OBS: 3C Retail leverer til adresser i Danmark (ikke GrĂžnland og FĂŠrĂžerne) og kun til brofaste Ăžer.
Med Google Assistant har du mange muligheder. Har du andre Smart Home-enheder i dit hjem, som fungerer med Google Assistant (f.eks. smarte enheder til belysning, sikkerhedssystemer osv.), kan du nemt tilfĂžje dem i Google Home appen.
Herefter kan de styres via din stemme, nĂžjagtigt lige som Googles andre Smart Home-enheder, hvis de har en indbygget stemmestyret hĂžjtaler.
Produkterne i Tryghedspakken har ikke indbygget Google Assistant, hvilket vil sige, at du ikke kan snakke direkte til dem. Produkterne betjenes via Google Nest appen. InstallatĂžren vil instruere dig heri.
Med Tryghedspakken fĂ„r du 30 dages gratis prĂžveperiode pĂ„ Google Nest Aware, der giver dig mere avancerede underretninger fra dit Google Nest Cam Indoor. Med Google Nest Aware fĂ„r du hĂŠndelsesbaseret videohistorik, mulighed for at oprette Activity Zones til de vigtigste omrĂ„der i dit hjem og fĂ„ Person Alerts. Ănsker du at fortsĂŠtte med et abonnement pĂ„ Google Nest Aware efter den 30 dages prĂžveperiode, kan du nemt oprette et abonnement og fĂ„ adgang til endnu mere fra dit Waoo Smart Home.
Se mere om abonnementer og priser her:
https://store.google.com/dk/product/nest_aware
Underholdningspakken indeholder Google Chromecast Ultra, som giver dig den absolut bedste Chromecast-oplevelse i 4K/UHD-oplĂžsning. For at kunne se TV i 4K/UHD krĂŠver det dog, at dit TV kan vise billeder i 4K eller HDR.
Hvis du allerede har en Google konto i forvejen (eks. Gmail), kan denne bruges til at koble dine Smart Home-enheder op pÄ. Har du ikke en Google konto i forvejen, skal du blot oprette en. Dette kan du gÞre via dette link.
OBS â hvis du har valgt levering og installering: 3C Retail leverer til adresser i Danmark (ikke GrĂžnland og FĂŠrĂžerne) og kun til brofaste Ăžer. InstallatĂžren fra 3C Retail hjĂŠlper dig med at installere og konfigurere de enheder, som er i din Waoo Smart Home-pakke. Ănsker du at tilslutte andre enheder, skal du selv gĂžre dette.
Det afhĂŠnger af, hvilken leveringsmetode du har valgt.
- Har du valgt at fÄ tilsendt dit Waoo Smart Home, stÄr du selv for installering og opsÊtning af dit Waoo Smart Home.
- Har du valgt Waoo Smart Home inkl. levering og installering, slipper du for besvĂŠret med opsĂŠtning og konfigurering af dit Waoo Smart Home. Det ordner installatĂžren fra 3C Retail for dig. Du skal blot have adgangskoden til dit WiFi-netvĂŠrk og en Google-konto (hvis du har en) klar samt have gjort dig nogle tanker om, hvor produkterne skal sĂŠttes op. Placering skal vĂŠre indendĂžrs og i nĂŠrhed af stikkontakt. Herefter tager installatĂžren sig af resten.
Efter opsÊtningen vil du fÄ en grundig gennemgang og introduktion til, hvordan dit Waoo Smart Home fungerer, sÄ du kan fÄ det optimale ud af dit nye smarte hjem.
Dette afhĂŠnger af, hvilken leveringsmetode du har valgt.
- Har du valgt forsendelse af dit Waoo Smart Home, stÄr du selv for installering og opsÊtning af dit Waoo Smart Home.
Ved reklamation eller fortrydelse kontakt da Waoo via smarthome@waoo.dk - Har du valgt Waoo Smart Home inkl. levering og installering, har du fĂžlgende service inkluderet:
- Totallevering og -installering af din valgte Waoo Smart Home-pakke fra en installatĂžr fra vores samarbejdspartner 3C Retail
- HjÊlp til opsÊtning af Google-konto, sÄ du nemt kan bruge alle funktionerne i dine Smart Home-enheder
- Introduktion til dit Waoo Smart Home og gennemgang af, hvad produkterne kan, samt hvordan de kan bruges sammen.
- Telefonisk support i 12 mÄneder hos 3C Retail, hvis noget skulle drille efter installationen.
Hvis du har spÞrgsmÄl til brugen af dit Waoo Smart Home, skal du kontakte vores 3C Retail pÄ tlf. 88 88 88 88.
Hvis du oplever fejl eller problemer med dine produkter, vil 3C Retail meget gerne hjĂŠlpe dig. Men fĂžr du henvender dig, er der nogle ting, du selv kan gĂžre:
Du kan f.eks. undersĂžge, om problemet er beskrevet i punktet âHvad gĂžr jeg, hvis jeg oplever problemer med mine Waoo Smart Home-enheder?â og prĂžve at lĂžse problemet ved hjĂŠlp af vejledningen.
NÄr du kontakter 3C Retail, er det en stor hjÊlp for kundeservicemedarbejderen, hvis du ved:
- hvad fÄr fejlen til at opstÄ (bestemte tastetryk, programmer etc.)?
- om fejlen er konstant eller periodisk.
Servicetelefonen hos 3C Retail er Äben i fÞlgende tidsrum:
Mandag - torsdag: 8 - 18
Fredag: 8 - 18
LĂžrdag - sĂžndag: 8 - 18
NÄr du bestiller dit Waoo Smart Home pÄ vores hjemmeside, modtager 3C Retail de oplysninger, som du afgiver i bestillingsformularen. Oplysningerne bliver udelukkende anvendt til at udfÞre din bestilling og bliver overfÞrt via krypterede og beskyttede forbindelser. Kun Waoo og 3C Reatil har adgang til dine oplysninger for at kunne sende dig produkterne eller hjÊlpe dig i gang med dit Waoo Smart Home med levering og installering.
I henhold til Google Assistant og de Smart Home-produkter fra Google, som er med i din Waoo Smart Home-pakke, henviser vi til Googles egen support. Her kan du lĂŠse mere om de specifikke produkter, og hvordan dine data bliver brugt ved brug af produkterne:
https://support.google.com/googlenest/topic/7173611?hl=en&ref_topic=9371069,7029808,
https://nest.com/dk/privacy-faq/
Spekulerer du pÄ, hvorvidt Google hÞrer alt, hvad du siger, sÄ er svaret nej.
De stemmestyrede hÞjtalere i dine Smart Home-produkter fra Google lytter kun, nÄr du siger kommandoen "Okay Google" eller "Hey Google". Herefter optager den, hvad du siger, og sender optagelsen til Google, sÄ din anmodning kan behandles.
Ănsker du at slukke for mikrofonen pĂ„ hĂžjtaleren, kan du blot slukke pĂ„ kontakten pĂ„ enheden. BemĂŠrk dog, at hvis mikrofonen er slĂ„et fra pĂ„ enheden, kan den hverken lytte eller svare.
Du kan lĂŠre mere om, hvordan Google Assistant beskytter dit privatliv og giver dig gennemsigtighed, valg og kontrol her: https://support.google.com/googlenest/answer/7072285?hl=dk
https://safety.google/
Waoo og 3C Retail er gÄet sammen for at skabe den bedst mulige Smart Home-oplevelse for dig, som Þnsker at fÄ dine Smart Home-produkter leveret og installeret, samt have mulighed for telefonisk support i 12 mdr. pÄ dit Waoo Smart Home.
Vi ved, at Smart Home nemt kan vÊre lidt af en jungle at finde rundt i, og derfor giver vi dig muligheden for at fÄ hjÊlp til opsÊtningen af dit Smart Home samt en grundig introduktion til dine nye smarte produkter gennem vores samarbejdspartner 3C Retail, der har mange Ärs erfaring med at levere og installere elektronik.
Har du ikke brug for installering af dine Smart Home-produkter, giver vi dig mulighed for at kĂžbe Waoo Smart Home med forsendelse og uden levering og installation.
- Hvis du skulle skifte mening eller fortryde dit kĂžb af Waoo Smart Home, har du altid 14 dages fortrydelsesret fra leveringstidspunktet. Vi krĂŠver blot, at produktet bliver returneret i ubrudt emballage og i samme stand, som det blev leveret.
Udfyld fortrydelsesformularen, og send til smarthome@waoo.dk.
Herefter aftaler vi tilbagelevering af produkterne.
Du har 24 mÄneders reklamationsret pÄ alle produkter, gÊldende fra den dag, du fÄr produktet leveret. Hvis du har en fejl pÄ dit produkt, der falder under reklamationsretten, skal du henvende dig til smarthome@waoo.dk.
Du skal forvente, at opsĂŠtning og introduktion til dit Smart Home tager omkring 30-60 min.
InstallatĂžren fra vores leverings- og installationspartner 3C Retail vil ringe ca. 30 min. fĂžr ankomst til din adresse.
Det er helt op til dig, sÄ lÊnge der er en stikkontakt i nÊrheden, som enhederne kan tilsluttes.
Har du valgt levering og installering, opfordrer vi til, at du overvejer, hvor du gerne vil have dine Smart Home-enheder placeret, inden installatĂžren kommer for at installere dit Waoo Smart Home.
OBS: Enhederne skal placeres indendÞrs og i et omrÄde, hvor de kan kobles pÄ dit WiFi-netvÊrk.
Du finder et brugervenligt hjĂŠlpeunivers hos Google, som kan hjĂŠlpe dig med at lĂžse de mest gĂŠngse problemer. Herunder har vi listet links til selvhjĂŠlp ved hĂžjttalere og skĂŠrm, kamera og rĂžgalarmer:
HĂžjttalere og skĂŠrme: https://support.google.com/googlenest/topic/7562677?hl=da&ref_topic=7029097
Kamera:
https://support.google.com/googlenest/topic/9299926?hl=da&ref_topic=9300014,9371069,7029808,
RĂžgalarm:
https://support.google.com/googlenest/answer/9232409?hl=da&ref_topic=9346842
Finder du ikke lÞsningen pÄ dit problem i Googles hjÊlpeunivers, har du to muligheder, afhÊngigt af hvilken lÞsning du har valgt:
- Har du kÞbt Waoo Smart Home og selv installeret det, sÄ skriv til smarthome@waoo.dk
- Har du kÞbt Waoo Smart Home levering, installering og telefonisk support, sÄ er du velkommen til at kontakte 3C Retail pÄ en af fÞlgende mÄder:
- Telefon: 88 88 88 88, tryk 3-1 i menuen.
Ă bningstider: kl. 8-18 (8-18 i weekenden + helligdage).
- Chat med 3C Retail pÄ LEASY.dk.
Ă bningstider: kl. 8-18 (8-18 i weekenden + helligdage)
- Mail: service@LEASY.dk.
NÄr du kontakter 3C Retail, er det en stor hjÊlp for kundeservicemedarbejderen, hvis du ved:
- hvad fÄr fejlen til at opstÄ (bestemte tastetryk, programmer etc.)?
- om fejlen er konstant eller periodisk.
OBS: Ănsker du et teknikerbesĂžg fra 3C Retail, hvor dit Waoo Smart Home gennemgĂ„s og fejlsĂžges, er dette for egen regning.
Drejer det sig om defekte produkter under garantien, erstatter vi naturligvis produktet â skriv til smarthome@waoo.dk.
Du kan bede din Google Assistent om alverdens oplysninger og hjĂŠlp til dine daglige gĂžremĂ„l og underholdning. Du skal blot sige âHey Googleâ eller âOkay Googleâ efterfulgt af det, du Ăžnsker hjĂŠlp til.
Her er nogle eksempler pÄ, hvad du kan fÄ hjÊlp til:
FĂ„ lokale oplysninger
- Vejret: Hvordan bliver vejret i dag?
- Mad: Find pizzeriaer i nĂŠrheden.
- à bningstider: Er Matas stadig Äben?
- Navigation: Find vej hjem.
PlanlĂŠg din dag
- Trafik: Hvordan er trafikken til arbejde?
- PÄmindelser: Mind mig om at vaske tÞj, nÄr jeg kommer hjem. Mind mig om at ringe til mor hver sÞndag.
- Alarmer: Indstil en alarm til klokken 7.00.
- Reservationer: Bestil bord til to pÄ [restaurant] pÄ fredag.
SpĂžrg Google
- Sportsnyheder: Hvem vandt AGF-kampen i gÄr?
- Beregninger: Hvad er 20 % af 80?
- Ordbog: Hvad betyder "selskabelig"?
- OversÊttelser: Hvordan siger man "Goddag" pÄ fransk?
- Finans: Hvordan klarer S & P 500 sig i dag?
- Enhedsomregning: Hvor mange kilometer gÄr der pÄ en mil?
- SÞgning: SÞg efter idéer til sommerferien.
- BilledsĂžgning: Find billeder af killinger.
- Svar fra nettet: Hvordan fjerner man vinpletter fra et tĂŠppe?
Afspil medier
- Musik: Spil noget jazzmusik
- Podcasts: Afspil det seneste afsnit af âMĂžrkelandâ pĂ„ Spotify.
- Nyheder: Afspil nyhederne. Hvad er de seneste nyheder fra DR?
Lad dig underholde
- LĂŠr din assistent at kende: DrĂžmmer du? Hvad er din yndlingsfarve?
- Spil: Lad os spille et spil. Giv mig et quizspÞrgsmÄl.
- Underholdning: FortĂŠl en vittighed. FortĂŠl mig noget spĂŠndende.
NÄr Google Chromecast Ultra er tilkoblet dit TV og sat op med Google Assistent, kan du f.eks. bede Google om fÞlgende:
Se TV
- Film og TV-serier: Afspil âStranger Thingsâ pĂ„ Netflix.
- Videoklip: Afspil kattevideoer.
- Apps: Ă bn YouTube.
- SĂžgning: SĂžg efter komedieserier.
- Oplysninger: FortĂŠl mig om âGame of Thronesâ.
Styr funktioner - Afspilning: SÊt pÄ pause. Stop. Genoptag.
- Lydstyrke: Skru op. Skru ned.
- StrĂžm: Sluk.
Du kan lĂŠse mere om Google Assistent her: https://support.google.com/googlenest/answer/7172842?hl=da
Google Assistent er indbygget i Google Nest Mini, Google Home og Google Nest Hub (enheder med stemmestyrede hÞjttalere), som du fÄr med Underholdningspakken med Waoo Smart Home. Du kan kommunikere med andre Smart Home-produkter, f.eks. Google Chromecast Ultra i dit TV, via en enhed med Google Assistent.
Fordi du er Waoo kunde, kan vi tilbyde dig Smart Home-produkter til en attraktiv pris. Med Waoo Smart Home fÄr du en samlet totallÞsning til dit hjem, der gÞr hverdagen nemmere, sjovere og tryggere.
Vi har nÞje udvalgt nogle af Googles bedste Smart Home-produkter, sÄ det er bare at vÊlge, om du vil have Underholdningspakken, der giver dig nem og hurtig adgang til alverdens underholdning og information, eller Tryghedspakken, der giver dig ro i sindet og lader sig holde opsyn med dit hjem med intelligente sikkerhedsenheder.
Vi Ăžnsker at gĂžre det sĂ„ nemt som muligt for dig at komme i gang med dit Waoo Smart Home med en lĂžsning, der passer dig â derfor tilbyder vi to muligheder:
1. Levering, installering og telefonisk support: Dit Waoo Smart Home bliver leveret til din adresse og installeret af en installatÞr fra vores leverings- og installationspartner 3C Retail. InstallatÞren giver dig desuden en grundig introduktion af til dine Smart Home-produkter og viser dig, hvordan de kan bruges sammen. SÄ slipper du for at stÄ i en butik og lÊse bag pÄ pakkerne for at finde ud af, hvad produkterne kan samt at sÊtte dem op selv.
Skulle der vÊre noget, der driller efterfÞlgende, har du altid mulighed for at fÄ telefonisk hjÊlp og support af 3C Retail.
2. Vi sender dig dit Waoo Smart Home: Ănsker du selv at installere dit Waoo Smart Home, kan du blot bestille dit Waoo Smart Home og fĂ„ dine produkter tilsendt til din nĂŠrmeste pakkeboks. Har du brug for hjĂŠlp til dit Waoo Smart Home, kan du tjekke resten af spĂžrgsmĂ„lene i denne FAQ, eller skrive til smarthome@waoo.dk.