{{ notification.title }}

{{ notification.message }}

Waoo Telefoni til mobil og fastnet

Få rabat på mobilabonnementet, hvis du allerede har eller vælger Waoo Fiber.
Hvad er forskellen?

Vilkår
Priserne gælder kun for nye kunder. Alle priser er i danske kroner inklusive moms. Bestilling af abonnement på Waoo fastnettelefoni forudsætter, at du allerede har eller samtidig bestiller Waoo fibernetabonnement. Bestilling af abonnement på fastnettelefoni er derfor betinget af, at du bor i et område med adgang til fibernettet. Abonnementet indgås med dit lokale Waoo fibernetselskab, der også forestår leveringen. Vilkår, produktudbud og priser kan variere hos det enkelte Waoo fibernetselskab. Abonnementer på fastnettelefoni indgås med en bindingsperiode på 6 måneder. Abonnementet kan opsiges med en måneds varsel, dog tidligst til udløbet af bindingsperioden. Du har 14 dages fortrydelsesret på enhver bestilling af Waoo telefonabonnement.

Fordele med Waoo Telefoni

FIBERRABAT HOS WAOO MOBIL

Hvorfor ikke udnytte dit abonnement på fibernet fra Waoo til at spare penge på dit mobilabonnement?

Har du allerede fibernet fra Waoo, kan du godt glæde dig over din mobilregning fra Waoo – vi giver dig nemlig fiberrabat på dit mobilabonnement. Det gælder selvfølgelig både, hvis du allerede har en af vores fiberpakker, men også hvis du bestiller en fiberpakke sammen med dit nye mobilabonnement.

Med fibernet fra Waoo får du Danmarks bedste internet. For ikke mindre end 9. år i træk er Waoo blevet kåret som bedst i test af vores mange tilfredse kunder (Kilde: Loyalty Groups BrancheIndex InternetTM 2020).

Vælger du Waoo, er du altså sikret lynhurtigt internet i hele hjemme og ikke mindst rabat på dit mobilabonnement.

VI HAR HELT SIKKERT NOGET, DER PASSER TIL DIG

Med mobiltelefoni fra Waoo får du en pakke, der passer til dig og dine behov – uanset om det bare er til dig, der skal surfe lidt på nettet og ringe lidt, eller om det er til familien, der skal have data og taletid nok til alle. Uanset dit forbrug har vi en løsning, der passer til dig eller din familie – så betaler du nemlig kun for det, du har brug for.

Og finder du ud af, at et andet abonnement bedre kan dække dine behov, så kan du selvfølgelig helt gratis skifte til et andet abonnement.

INGEN BINDING, FRI TALE TIL WAOO MOBIL-KUNDER OG MEGET MERE

Med Waoo Mobil er der ingen binding, så du nemt og hurtigt kan skifte til et andet abonnement, hvis dit nuværende ikke dækker dine behov.

Derudover får du en masse andre fordele med Waoo Mobil:

  • Fri tale til andre med Waoo Mobil (uanset abonnement)
  • Lynhurtig surfing på nettet med 4G
  • EU-roaming i 37 lande
  • Gratis skift af abonnement

FASTNETTELEFONI

Fastnettelefoni med Waoo foregår via en lynhurtig fiberforbindelse, så nu er det slut med forsinkelser i samtalen og ”knas” på linjen. Og du kan naturligvis beholde din nuværende telefon og dit nummer.

Vælg mellem abonnementet Fri fastnet, hvor du har fri tale til en fast pris, eller abonnement Fastnet forbrug, hvor du kun betaler for dét, du bruger.

Se Fri fastnet

Se fastnet forbrug

Log på Selvbetjeningen, og find alt, du skal bruge, samlet ét sted

På Selvbetjeningen kan du:

  • få overblik over dit eller familiens abonnementer og tjekke forbrug
  • nemt og gratis ændre dit abonnementer, hvis dit behov ændrer sig
  • tilkøbe ekstra data og taletid
  • betale regninger eller tilmelde dig automatiske betalinger
  • ændre tilvalgsservices som f.eks. hemmeligt nummer, telefonsvarer mv.
  • og meget mere.

Log på selvbetjeningen

FINDER DU IKKE, HVAD DU LEDER EFTER?

Når vi siger, at vi helt sikkert har et mobilabonnement, der passer til dig, så mener vi det.

Finder du ikke et mobilabonnement, der får både dig og din mobil helt op at ringe her på siden, kan du høre mere om dine muligheder for et abonnement til hele familien eller vores forbrugsafregnede abonnementer – kontakt blot Waoo Mobil Kundeservice, så finder vi en løsning, der passer til dig.

Ring til Waoo Mobil Kundeservice på tlf. 7028 2060

Skriv til Waoo Mobil Kundeservice support@waoomobil.dk

HAR DU BRUG FOR HJÆLP?

KONTAKT KUNDESERVICE

Har du spørgsmål til valg af abonnement, dit nuværende abonnement eller noget helt tredje? Så kan du kontakte Waoo Mobil Kundeservice.

Ring til Waoo Mobil Kundeservice på tlf. 7028 2060

Skriv til Waoo Mobil Kundeservice support@waoomobil.dk

Åbningstider

Mandag-onsdag: 08.30 – 12.00 og 12.40 – 15.30
Torsdag: 08.30 – 12.00 og 12.40 – 16.30
Fredag: 09.00 – 12.00 og 12.40 – 15.00

FÅ SVAR DØGNET RUNDT I VORES FAQ

Et sted, der aldrig holder lukket, er Waoo Mobils FAQ (Frequently Asked Questions). Her finder du med garanti svar på mange af dine spørgsmål om alt fra simkort, flytning af nummer til betalingsmuligheder og optankning.

Hvordan flytter jeg mit nummer til Waoo Mobil?
Luk

Hvis du ønsker at flytte dit nummer til Waoo Mobil, skal du angive det i oprettelsen. Her skal du oplyse dit nuværende telefonnummer og dit nuværende simkortnummer, samt hvornår du ønske at flytte dit nummer til Waoo Mobil.

Når din nummerflytning til Waoo Mobil er godkendt af din nuværende udbyder, vil du modtage en e-mail fra os med en dato for nummerflytningen.

Du skal ikke opsige dit nummer hos dit nuværende teleselskab – det klarer vi for dig.

I nogle tilfælde kan din nuværende udbyder kræve en fuldmagt for, at vi flytter dit nummer til Waoo Mobil. Det er ofte erhvervskunder, der skal anvende en fuldmagt.

Du kan hente og udfylde fuldmagten her.

Fuldmagten skal sendes retur til Waoo Mobil på mail: support@waoomobil.dk

Hvordan betaler jeg via PBS?
Luk

Vælger du at betale dit abonnement via Betalingsservice (PBS), bliver betalingen automatisk trukket fra den tilmeldte bankkonto.

Dit forbrug bliver afregnet bagud, og din mobilpakke bliver afregnet forud. Opgørelsen genereres omkring den 15. i måneden, og pengene trækkes til den 5. i måneden. Hver opgørelse pålægges et administrationsgebyr efter gældende prisliste.

Hvordan dækker Waoo Mobils netværk?
Luk

Hos Waoo Mobil benytter vi Telias netværk.

Telia og Telenor har siden 2012 arbejdet på at lægge netværkene sammen for at give kunderne den bedste netværksoplevelse. Sammenlægningen blev færdig i 2014, så nu deler Telia og Telenor netværket i hele landet på både 2G, 3G og 4G.

Netværkssammenlægningen har givet det mest fintmaskede netværk i Danmark nogensinde. Det betyder højere hastigheder, bedre dækning og en forbedret samtalekvalitet.

Klik her for at se, hvordan Telias netværk dækker, hvor du er.

Hvilken hastighed kan jeg forvente med Waoo Mobil?
Luk

3G: Den forventede gennemsnitlige downloadhastighed er mellem 2 og 20 Mbit/s, og uploadhastigheden er mellem 1 og 4 Mbit/s.

4G: Den forventede gennemsnitlige downloadhastighed er mellem 8 og 71 Mbit/s, og uploadhastigheden er mellem 2 og 43 Mbit/s.